Candidatul Ideal
- Minim 2-3 ani experienta in audit, risc operational sau control intern
- Studii superioare finalizate
- Cunostinte excelente de MS Office
- Capacitate dovedita de auto-organizare si prioritizare a sarcinilor intr-un mediu dinamic
- Abilitate de a lucra independent, cu initiativa proprie, fara a necesita supervizare constanta.
- Orientare spre respectarea termenelor limita, cu atentie la detalii si consecventa in urmarirea sarcinilor.
- Abilitati excelente de monitorizare si follow-up, cu un puternic simt al responsabilitatii.
- Mentalitate proactiva, capabila sa identifice si sa rezolve probleme fara interventie externa.Cunostinte avansate de limba engleza
- Constituie avantaj: cunostinte in domeniul de leasing operational
Descrierea jobului
Te invitam sa aplici la postul de Specialist OPC, care va asigura si va gestiona controlul proceselor in cadrul Arval, conform procedurilor interne si externe de grup.
In acest rol, vei fi responsabil de:
- Verificarea si asigurarea ca cerintele procedurilor de grup sunt implementate local si completate cu specificatiile locale
- Verificarea si asigurarea ca in procesele operationale cheie, activele IT critice, sunt identificate riscurile materiale si mentinute la nivelul corespunzator
- Identificarea si propunerea calibrarii procedurilor din companie in functie de rezultatul evaluarii riscurilor si al altor evenimente de risc (incidente istorice (HI), rezultate de control, evenimente externe, misiuni de audit)
- Efectuearea si/sau coordonarea controalelor in conformitate cu plan de control stabilit
- Urmarirea implementarii actiunilor de remediere, iar pe baza rezultatelor, propunerea de recomandari si actiuni de control permanent
- Dupa notificarea / primirea rapoartelor, organizeaza urmarirea rezultatelor si recomandarilor, fie emise intern sau extern (auditori externi, supravegheri), si asigurarea ca acestea sunt inchise in termenul corespunzator
- Analizarea incidentelor in timp util si stabilirea, impreuna cu partile interesate relevante, a măsurilor corective care urmeaza sa fie puse in aplicare pentru a atenua riscurile
- Organizarea comitetelor locale, raportarea KPI-urilor si monitorizarea punerii in aplicare a planurilor de actiune
- Informarea in mod regulat si spontan a Managerului Business Continuity cu privire la toate informatiile relevante care afecteaza planul de continuitate a afacerii
- Asigurare gradului de informare al angajaților cu privire la politicile si procedurile Grupului
Descrierea companiei
Fondată în 1989 și detinută în totalitate de BNP Paribas, compania Arval este specializată în leasing operational full service pentru vehicule. Arval le oferă clientilor săi – corporatii mari internationale și IMM-uri – solutii personalizate ce optimizează mobilitatea pentru angajatii acestora și externalizează riscurile asociate cu administrarea unei flote.
Consultantă specializată și servicii de calitate, ambele aflate la baza promisiunii Arval fată de clientii săi, sunt livrate în fiecare dintre cele 29 de tări în care activează compania, de către cei peste 7.100 angajati. 1,3 milioane vehicule închiriate în regim de leasing operational (Dec 2019) reprezintă flota Arval la nivel mondial.