Candidatul Ideal
- Experiență in administrarea de personal (1 an)
- Cunoștințe privind legislația muncii
- Cunostinte si experienta in utilizarea sistemului REVISAL ;
- Abilitati de planificare si organizare a propriei activitati
- Abilitati de comunicare si relationare
- Dorință de învățare și dezvoltare
Descrierea jobului
- Intocmirea documentatiei specifice relatiilor de munca : contracte, acte adiționale, fișe de post, anexe, etc
- Introducerea și actualizarea datelor angajaților în aplicațiile REVISAL și REGES;
- Gestionarea dosarelor de personal (electronice și fizice) pentru conformitate cu cerințele legale;
- Emiterea adeverințelor și a altor documente solicitate de angajați;
- Suport în pregătirea și transmiterea rapoartelor de personal sau situațiilor cerute de autorități.
- Oferirea de informații colegilor referitoare la politicile companiei și legislația muncii, în funcție de solicitări.
- Participarea directa la diverse proiecte desfasurate de departamentul Resurse umane
- Reduceri si gratuitati la serviciile medicale estetice oferite de clinicile noastre
- Bonusuri de performanta
- Prime de sarbatori
- O echipa care te asteapta cu bratele deschise, dornica sa te cunoasca si sa lucrati impreuna;
- Proiecte interesante, din care poti invata si te poti dezvolta profesional si personal
Descrierea companiei
Swiss Clinics este o rețea de clinici estetice, trendsetter și lider de piață în medicină estetică integrativă. Suntem prezenți pe piața din România de 8 ani, timp în care am efectuat peste 80.000 de intervenții cumulate pentru mai mult de 40.000 de pacienți mulțumiți. Swiss Clinics este locul în care se nasc cele mai frumoase rezultate!