SPECIALIST ACHIZITII
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Experienta anterioara in specialitate intr-o companie ︎ profil, ca specialist achizitii, minim 2 ani -constituie un avantaj.
- Notiuni avansate de utilizare calculator: Microsoft Office.
- Capacitatea de a sintetiza informatia si de a o prezenta catre management.
- Abilitati de comunicare si negociere cu furnizorii.
- Abilitati de organizare si prioritizare.
- Persoana dinamica, eficienta, care respecta termenele limita.
- Orientat catre rezultate, proactiv.
Descrierea jobului
- Asigura achizitia de produse, materiale si echipamente necesare in conformitate cu planul de aprovizionare aprobat si specificatiile ︁︈︁︉︁︂︀︀︁︁︄produselor /materialelor solicitate, centralizeaza necesarele de achizitie, selecteaza si evalueaza diversele oferte si canale de aprovizionare in functie de calitate, servicii si costuri.
- Pastreaza legatura cu furnizorii existenti si consolideaza relatia cu acestia.
- Identifica furnizori potentiali pentru fiecare solicitare aprobata analizand raportul pret- calitate -termene de livrare si actualizeaza lista furnizorilor.
- Urmareste permanent stocurile si livrarile in functie de prognozarea, planificarea si programarea stabilita in lantul de aprovizionare, cu focus pe imbunatatirea termenilor comerciali (termen de plata si de livrare, volum, discount, pret).
- Intocmeste si deruleaza comanda de aprovizionare.
- Solicita oferte de la furnizori si negociaza termenii de achizitie.
- Plaseaza comenzi si urmareste livrarea acestora de la furnizor pana la receptia finala de catre solicitant.
- Raporteaza periodic situatia achizitiilor si a relatiilor cu furnizorii in companie si semnaleaza in timp real eventualele abateri de la termenii intiali ai comenzii propunand solutii alternative.
- Monitorizeaza calitatea produselor, materialelor si echipamentelor achizitionate, pentru a asigura concordanta cu toti termenii contractuali si rezolva eventualele probleme aparute.
Beneficii:
Contract pe perioada nedeterminata
Salariu fix
Tichete de masa
Descrierea companiei
STRADE BAUUNTERNEHMUNG SRL este o companie de constructii drumuri si poduri, cu sediul in municipiul Craiova, judetul Dolj, are capital integral românesc, detine un portofoliu important de lucrări in domeniul construcțiilor de drumuri si poduri, localizate in regiunea Oltenia. Compania pune accent pe calitate, siguranța, seriozitate si acorda o atenție sporită nevoilor clienților si angajaților săi, deviza noastră fiind MERGI CU ÎNCREDERE .
-
- 21 Nov. 2024
Specialist Achiziții
Siena Residence S.R.L.
București, Ilfov, Popesti-Leordeni4000 - 6500 RON net / lună -