Candidatul Ideal
Studii superioare in domeniul tehnic
Certificat de absolvire curs de specializare expert achizitii publice – constituie avantaj
Experienta profesionala in domeniul achizitiilor publice de minim 3 ani
Experienta de minim 3 ani in pregatirea documentatiilor de participare la proceduri de achizitie publica
Buna cunoastere a legislatiei in domeniul achizitiilor publice din Romania
Buna cunoastere si abilitati de utilizare a SEAP/SICAP
Abilitati bune de utilizare a pachetului Microsoft Office
Programul de lucru este de luni pana vineri, 08:00-17:00, la sediul nostru din Mogosoaia (sediul este situat pe Centura Capitalei). Nu se lucreaza hibrid, nici remote.
Descrierea jobului
Analizeaza si selecteaza procedurile de achizitie publicate din domeniile de interes pentru angajator.
Identifica potentiali parteneri si/sau subcontractanti pentru procedurile de achizitie selectate si gestioneaza documentele. aferente acestora, actualizand periodic baza de date.
Identifica experti conform pozitiilor solicitate in documentatiile de atribuire si gestioneaza documentele aferente acestora, actualizand periodic baza de date.
Gestioneaza si pregateste documentele de participare la procedurile de achizitie selectate, conform cerintelor din documentatiile de atribuire si clarificarilor publicate de autoritatile/entitatile contractante si procedurilor interne ale angajatorului.
Gestioneaza procesul de pregatire a documentatiei solicitate a fi prezentate in cadrul procedurii de achizitie, transmiterea/incarcarea acesteia conform prevederilor aplicabile procedurii respective, gestioneaza si participa la pregatirea raspunsurilor la eventuale solicitari de clarificari inaintate de autoritatile/entitatile contractante.
Asigura predarea in bune conditii si la timp a ofertei (preia documentele pregatite de alte parti pe care le incorporeaza in oferta finala, conform instructiunilor / cerintelor din documentatia de atribuire).
Descrierea companiei
Infiintata in anul 2012 de catre o echipa tanara, inovativa si pasionata de sectorul eficientizarii energetice, EXE GREEN HOLDING, membra a Comitetului National Roman de Iluminat, a evoluat rapid si a devenit una dintre companiile lider de piata in ceea ce priveste furnizarea de solutii de eficientizare energetica si iluminat de tip LED.
EXE Green Holding ofera solutii de eficientizare energetica pentru orice tip de activitate si pentru orice buzunar; principalele industrii care apeleaza la solutiile noastre sunt industria constructiilor (pentru spatii de birouri sau spatii rezidentiale), industria hoteliera (avand deja la activ cateva hoteluri importante in portofoliul de clienti) si industria retailului, marile lanturi de magazine incepand sa caute solutii de eficientizare energetica si iluminat de tip LED precum cele oferite de noi.
Mai mult, EXE Green Holding ofera tuturor clientilor sai studii privind eficientizarea energetica si proiecte luminotehnice personalizate, realizate prin software dedicat, astfel incat sa ne asiguram si sa va asiguram ca solutia de eficientizare energetica pe care v-o propunem este proiectata cu acuratete; in plus, prin cumpararea si utilizarea produselor oferite de noi, aveti o garantie deplina pe perioada primilor 3 ani de utilizare, indiferent de destinatia proiectului si costurile totale ale acestuia.