Candidatul Ideal
SPECIALIST ACHIZITII PRODUSE ALIMENTARE (Salariu 6000 lei) Limba Rusa OBLIGATORIE
- Abilitati de negociere;
- Cunostinte aprofundate MS Office: word, excel, power point, outlook;
- Experienta minim 2 ani intr-un post similar si in negocierea contractelor de achizitie, in domeniul de activitate comert / retail;
- Utilizator de programe soft de tip ERP;
- Atentie concentrata si distributiva;
- Capacitate de lucru in echipa;
- Energie, dinamism, proactivitate;
- Rezistenta la stres;
- Dorinta de dezvoltare personala;
- Capacitate foarte buna de planificare si organizare.
Descrierea jobului
- Identifica, evalueaza si selecteaza potentiali furnizori, conform politicii de achizitii a companiei;
- Negociaza cu furnizorii contractele de achizitii si cauta sa obtina conditii cat mai avantajoase de calitate, pret, termeni si conditii de plata si livrare, conform politicii de achizitii a companiei;
- Raporteaza periodic situatia achizitiilor si a relatiilor cu furnizorii, realizeaza analize si comparatii periodice asupra eficientei procesului logistic si de achizitii;
- Face analiza de piata si se informeaza in permanenta cu privire la noutatile care apar in domeniul de activitate: comert cu produse food si non food;
- Supervizeaza derularea contractelor (raspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor aditionale cu furnizorii);
- Gestioneaza eficient stocurile;
- Asigura si verifica procesul de expediere si urmareste comenzile de aprovizionare pana la receptia finala;
- Prospecteaza piata de profil si conditiile de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune a acestora;
- Obtine de la furnizori interni toate documentele insotitoare, cele privind calitatea, etc;
- Stabileste forecasturi cu furnizorii;
- Realizeaza si prezinta analize, comparatii de pret, liste de plati, prognoze si estimari precum si programe de productie catre superiori;
- Mentine relatiile cu furnizorii si rezolva prompt problemele care pot aparea, in interesul si conform politicilor si procedurilor companiei;
- Gestioneaza portofoliului de produse alocat;
- Introduce comenzi furnizori in sistemul de gestiune, opereaza modificări, urmareste listările/delistările de preţuri în sistem;
- Gestionează relaţiile cu magazinele.
- LIMBA RUSA ESTE OBLIGATORIE SA SE CUNOASCA
Descrierea companiei
In țările din UE suntem cunoscuti prin supermarketurile sub denumirea “MERE", iar in Romania suntem prezenti in 12 locatii importante.