-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Software Integration Specialist

DELIVERY SOLUTIONS
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Software Integration Specialist, Bucuresti

Descrierea jobului

Ce ar trebui să ai?

  • Bune abilități de comunicare și relaționare;
  • Proactivitate și orientare către client intern/extern;
  • Motivație de ︁︃​︅︈​︁︃︉​︅︅a lucra în echipa, dar și independent;
  • Cunoștințe MS Office (Excel, Word, PPT, etc.);
  • Limba Engleza: Minim B2;
  • Studii superioare finalizate/în curs de finalizare.

Nice to have: Cunostinte MySQL

Ce ar trebui să faci?

  • Oferi suport tehnic pentru aplicatiile din ecosistemul Sameday (Level 1 si 2);
  • Verifici erorile semnalate în cadrul proceselor de înrolare clienti, emitere AWB, erori facturare, configurare plugin site client, configurare cont client sau alte situații particulare;
  • Preiei tickete și răspunzi la solicitările și incidentele semnalate pe e-mail sau prin platforma UNNO;
  • Folosesti tool-uri precum Elastic Search (Kibana) sau MySQL Workbench pentru a identifica informațiile necesare pentru rezolvarea situațiilor semnalate de către clienți sau colegii din celelalte departamente;
  • Identifici și escaladezi incidentele majore către echipele de suport L3 (Platforma JIRA);
  • Comunici cu beneficiarii cu privire la evoluția incidentelor sau ticketelor în lucru conform priorităților și SLA-urilor agreate în cadrul departamentului;
  • Te adaptezi permanent la mediul de lucru dinamic și oferi suport în cadrul echipei;
  • Participi activ la proiectele în desfasurare și te implici în initiativele departamentului;
  • Contribui la crearea și îmbunătățirea proceselor și procedurilor echipei (interne și destinate clienților).

Cu ce vine job-ul la pachet?

  • Un pachet salarial motivant pe bune;
  • Traininguri și cursuri de specialitate;
  • Abonament pentru servicii medicale;
  • Posibilități de dezvoltare și promovare în cadrul unei echipe tinere și dinamice;
  • Mediu de lucru plăcut într-o companie în continua expansiune.

Descrierea companiei

Ce facem noi? Oferim servicii de curierat de calitate și construim cea mai mare rețea de lockere la nivel național. În prezent, expedierile Sameday sunt procesate în cele două Hub-uri logistice de lângă Chitila și Sibiu.

Am intrat pe piața de curierat în 2007, iar acum suntem unul dintre principalii jucători din piața românească. Investind masiv în tehnologie, am devenit una dintre companiile de încredere cu cea mai accelerată creștere. Fiecare experiență prin care trecem este un prilej pentru a învăța cum să devenim mai buni și, pentru că ne dorim să creștem alături de clienții noștri, am deschis drumul transparenței în curierat.

Viziunea și cultura noastră antreprenorială este legată de inovație, de dorința de evoluție și dezvoltare. De aceea asigurăm echipei noastre tinere și determinate un mediu de lucru plăcut și dinamic, precum și tot sprijinul de care are nevoie pentru ca fiecare dintre noi – și toți împreună – să creștem frumos, să fim mai buni în fiecare zi.

Dacă valorile și misiunea Sameday sunt apropiate de ale tale și ai încredere că poți pune umărul la realizarea lor, te așteptam în echipa noastră.

Publicat 14 Nov. 2024 Reactualizat 15 Nov. 2024 Expiră 14 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.