Candidatul Ideal
Candidatul ideal este o persoană receptivă, care ascultă activ și înțelege clar ceea ce i se comunică. Este atent la detalii și demonstrează o capacitate excelentă de a înțelege rapid sarcinile și cerințele. Are o atitudine deschisă față de feedback și este dispus să colaboreze pentru a găsi soluții eficiente.
De asemenea, acest candidat este caracterizat prin stabilitate profesională, preferând să construiască relații pe termen lung cu angajatorii săi. Nu este genul de angajat care își schimbă locul de muncă frecvent, ci mai degrabă caută oportunități unde poate să se dezvolte și să contribuie în mod consistent pe o perioadă îndelungată. Această stabilitate și angajament se reflectă în dorința de a crește împreună cu compania și de a aduce valoare pe termen lung.
De asemenea, acest candidat este caracterizat prin stabilitate profesională, preferând să construiască relații pe termen lung cu angajatorii săi. Nu este genul de angajat care își schimbă locul de muncă frecvent, ci mai degrabă caută oportunități unde poate să se dezvolte și să contribuie în mod consistent pe o perioadă îndelungată. Această stabilitate și angajament se reflectă în dorința de a crește împreună cu compania și de a aduce valoare pe termen lung.
Descrierea jobului
Descrierea si responsabilitatile postului de agent vânzări:
Cerinte:
Descrierea si responsabilitatile postului de manipulant marfă/șofer:
Beneficii:
Sediul firmei este în municipiul Arad, cartierul Gai, Strada Spătaru Preda 23.
- Identificarea pieselor de schimb pentru camioane si remorci în programe de specialitate ︁︀︂︃︃︉︉︁︂︈pe computer.
- Procesează ofertele și comenzile clienților din portofoliu, conform standardelor de ofertare și comandă.
- Urmărește realizarea targetului de vânzări.
Cerinte:
- Experiență în domeniul vânzarii de piese.
- Cunoștințe tehnice în domeniul auto.
- Bune cunoștințe de operare PC/Windows.
- Deschidere pentru învățare continuă.
- Abilități de comunicare verbală și scrisă.
Descrierea si responsabilitatile postului de manipulant marfă/șofer:
- Organizarea pieselor pe rând, raft și polițe.
- Identificarea pieselor în depozit/stoc.
- Preluarea mărfii de la furnizori.
- Etichetarea și echivalarea produselor.
- Transport de marfă în municipiu.
Beneficii:
- Contract perioadă nedeterminată.
- Standard de lucru modern.
- Venituri financiare motivante.
- Bonusuri.
Sediul firmei este în municipiul Arad, cartierul Gai, Strada Spătaru Preda 23.
Descrierea companiei
TRANSILVANIA SRL Transilvania SRL a început încă din ianuarie 1991 importarea pieselor de schimb, fiind prima firmă din România cu o activitate în acest domeniu, iar repede în următorii ani am reușit odată cu câștigarea încrederii clienților și partenerilor noștri să extindem volumul importurilor, pentru a oferi o gamă cât mai largă de piese.
Publicat
16 Aug. 2024
Reactualizat
13 Sept. 2024
Expiră
15 Sept. 2024