Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Service Desk Manager

Dynamic Parcel Distribution SA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Licență în Tehnologia Informației sau domeniu conex.
Peste 5 ani de experiență în suport IT sau în managementul ServiceDesk.
Abilități de conducere și management de echipă.
Abilități de rezolvare a problemelor și de analiză.
Abilități de comunicare și servicii pentru clienți.
Abilitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită.
Abilități de organizare și multitasking.
Experiență cu instrumente și tehnici de asistență la distanță.
Abilitatea de a gestiona probleme escaladate și de a oferi soluții.
Cunoștințe în Microsoft Office Suite și alte programe relevante.
Familiaritate cu administrarea rețelelor și a sistemului.
O bună înțelegere a celor mai bune practici de securitate cibernetică.
Abilitatea de a dezvolta și implementa politici și proceduri eficiente.
Experienta in instruirea si indrumarea personalului.
Abilitatea de a analiza valorile de performanță și de a genera rapoarte.
Excelente abilități de comunicare scrisă și verbală.
Atenție la detalii și acuratețe.
Angajamentul pentru îmbunătățirea continuă și dezvoltarea profesională.

Descrierea jobului

Supraveghează operațiunile zilnice ale departamentului Service Desk IT.
Gestioneaza si ofera suport unei echipe de tehnicieni IT.
Dezvolta si implementeaza politicile și procedurile departementului de asistență tehnica.
Monitorizeaza si raporteaza valorile de performanță ale departementului de asistență tehnica.
Asigura rezolvarea în timp util și eficientă a problemelor tehnice.
Colaborează cu alte departamente pentru a răspunde nevoilor tehnice.
Menține un nivel ridicat de satisfacție a utilizatorilor.
Gestioneaza situatiile escaladate și ofera soluții.
Desfasoara întâlniri regulate cu echipa si sesiuni de training.
Ramane la curent cu cele mai recente tendințe și tehnologii din industrie.
Dezvolta si mentine o bază de cunoștințe pentru probleme comune.
Asigura conformitatea cu politicile și standardele companiei.
Colaboreaza cu furnizorii și echipele externe de asistență.
Pregateste si prezinta rapoarte catre management.
Identifica zonele care necesita imbunatire și implementeaza noi metode de lucru.
Se asigura ca documentatia aferenta activitatilor de asistenta se realizeaza conform procedurilor de lucru.
Promoveaza un mediu de lucru pozitiv și colaborarea in echipa.
Gestioneaza echipamentele IT

Descrierea companiei

La DPD suntem oameni livratori pentru oameni, suntem o singura comunitate si impartasim cu totii #SameAddress. Dynamic Parcel Distribution, parte a Grupului La Poste, este lider european in curieratul international rutier, avand o experienta de peste 40 de ani in acest domeniu. Suntem unul din cei mai importanti furnizori de servicii de coletarie, al doilea cel mai mare operator pe piata CEP din Europa.

Prin marcile DPD, Chronopost, SEUR si BRT, cei 77 000 de experti opereaza si livreaza zilnic peste 5,3 milioane de colete in toata lumea in numele a mii de clienti multumiti de serviciile noastre.

In Romania, compania DPD este activa din anul 2008 prin preluarea Pegasus Courier si in prezent reprezinta unul dintre principalii furnizori de servicii de coletarie. Ne numaram printre primele 3 companii de curierat rapid din tara cu peste 1 200 de angajati, 47 de depozite si 9 milioane de colete livrate anual, dar si prima companie care a oferit serviciul de livrare “same day” in Bucuresti. Avem o acoperire nationala de 100%, efectuam livrari in peste 190 de tari din toata lumea si ne dorim sa fim permanent cat mai aproape de clientii DPD interni si externi, sa cream legaturi si sa pastram parteneriate de lunga durata.

Promovam un set de valori precum: Siguranta si eficienta ridicata a serviciilor, Transparenta in comunicarea cu clientii, angajatii, colaboratorii si partenerii nostri, Inovatia, cautand sa ne perfectionam si autodepasim continuu.

Aratam respect, apreciere si consideratie fata de clienti, colaboratori si parteneri si facem totul cu pasiune, entuziasm si energie.

Credem in construirea unei conexiuni stranse cu clientii si avem ambitia de a ramane cei mai buni parteneri de livrare. La DPD evoluam continuu pentru a oferi clientilor solutii genial de simple, care sa faca trimiterea si primirea coletelor mai usoara si mai flexibila.

In calitate de angajator, obiectivul DPD este de a conduce o afacere responsabula, unde fiecare membru al echipei se simte abilitat sa se angajeze in misiunea si scopul comun al grupului si are posibilitatea de a contribui la promovarea, succesul si satisfactia clientilor. Daca esti la fel de ambitios ca noi, te asteptam sa descoperi posibilitatile de cariera cu DPD.

Fii parte din echipa DPD!

Pentru a va informa cu privire la modul in care DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION S.A. prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal va invitam sa accesati linkul urmator: https://www.dpd.com/ro/ro/suport-dpd/tips-tricks/dpd-gdpr/

Publicat 29 Ian. 2025Reactualizat 5 Febr. 2025Expiră 28 Febr. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.