Senior Legal Advisor/ Consilier Juridic Senior
METROUL S.A.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Studii superioare juridice.
Minimum 5 ani de experiență in pozitia de Legal Advisor.
Experienta de Legal Advisor in domeniul constructiilor constituie un avantaj.
Cunoștințe ale legislatiei in constructii, ale principiilor juridice, comerciale, risk management in derularea de contracte contituie un avantaj.
Cunoștințe de drept civil, drept comercial, drept penal si societar, dreptul muncii, legislația achizițiilor publice si sectoriale, GDPR și nu numai;
Abilități:
1. Atenție la detalii/ capacitatea de analiza si sinteza.
2. Capacitatea de interrelationare.
5. Capacitatea de identificare, anticipare a riscurilor comerciale si juridice ce rezulta din aplicarea clauzelor contractuale.
6. Comunicarea eficientă si in timp util necesara bunei gestionari a riscurilor contractuale pe durata derularii contractelor.
Minimum 5 ani de experiență in pozitia de Legal Advisor.
Experienta de Legal Advisor in domeniul constructiilor constituie un avantaj.
Cunoștințe ale legislatiei in constructii, ale principiilor juridice, comerciale, risk management in derularea de contracte contituie un avantaj.
Cunoștințe de drept civil, drept comercial, drept penal si societar, dreptul muncii, legislația achizițiilor publice si sectoriale, GDPR și nu numai;
Abilități:
1. Atenție la detalii/ capacitatea de analiza si sinteza.
2. Capacitatea de interrelationare.
5. Capacitatea de identificare, anticipare a riscurilor comerciale si juridice ce rezulta din aplicarea clauzelor contractuale.
6. Comunicarea eficientă si in timp util necesara bunei gestionari a riscurilor contractuale pe durata derularii contractelor.
Descrierea jobului
Sarcini:
- participarea la sau elaborarea proiectelor de contracte de afaceri ale societatii, in concordanta cu cerintele clientilor si a ︃︂︃︉︂︆︄documentatiilor de licitatie;
- participarea la sau elaborarea proiectelor de contracte de subcontractare si furnizare de servicii sau bunuri;
- participarea la sau revizuirea, analiza si negocierea contractelor primite din partea partenerilor societatii;
- participarea la urmarirea derularii contractelor incheiate de societate, inclusiv mentinerea si actualizarea de rapoarte si baze de date;
- furnizarea de opinii contractuale;
- întocmirea si actualizarea lunara a stadiului realizării contractelor la nivelul societății;
- informarea și actualizarea personalului societății privind prevederile legale aplicabile specifice activitatii fiecarui departament și participarea la urmărirea aplicării prevederilor legale in activitatea societății;
- acordarea asistenței juridice pe diverse spete, inclusiv cele privind relațiile societății cu salariații;
- reprezentarea societății acționând singur sau împreuna cu superiorul/ii ierarhici, in fata terțelor părți (clienți), autorităților (inclusiv Registrul Comerțului), birourilor notarilor publici, practicieni in insolventa, birouri de avocat, etc.;
participarea la implementarea continuă a proceselor interne privind protecția datelor cu caracter personal;
- analiza termenilor contractuali și identificarea de posibile riscuri și oportunități consecinta a aplicarii clauzelor contractuale;
- participarea la toate vizitele solicitate inclusiv la ședințele Comisiilor de Adjudecare a Litigiilor și de arbitraj.
- participarea la redactarea si revizuirea corespondenței contractelor (inclusiv a raspunsurilor / Redactarea notificărilor contractuale;
- participarea la sau elaborarea proiectelor de contracte de afaceri ale societatii, in concordanta cu cerintele clientilor si a ︃︂︃︉︂︆︄documentatiilor de licitatie;
- participarea la sau elaborarea proiectelor de contracte de subcontractare si furnizare de servicii sau bunuri;
- participarea la sau revizuirea, analiza si negocierea contractelor primite din partea partenerilor societatii;
- participarea la urmarirea derularii contractelor incheiate de societate, inclusiv mentinerea si actualizarea de rapoarte si baze de date;
- furnizarea de opinii contractuale;
- întocmirea si actualizarea lunara a stadiului realizării contractelor la nivelul societății;
- informarea și actualizarea personalului societății privind prevederile legale aplicabile specifice activitatii fiecarui departament și participarea la urmărirea aplicării prevederilor legale in activitatea societății;
- acordarea asistenței juridice pe diverse spete, inclusiv cele privind relațiile societății cu salariații;
- reprezentarea societății acționând singur sau împreuna cu superiorul/ii ierarhici, in fata terțelor părți (clienți), autorităților (inclusiv Registrul Comerțului), birourilor notarilor publici, practicieni in insolventa, birouri de avocat, etc.;
participarea la implementarea continuă a proceselor interne privind protecția datelor cu caracter personal;
- analiza termenilor contractuali și identificarea de posibile riscuri și oportunități consecinta a aplicarii clauzelor contractuale;
- participarea la toate vizitele solicitate inclusiv la ședințele Comisiilor de Adjudecare a Litigiilor și de arbitraj.
- participarea la redactarea si revizuirea corespondenței contractelor (inclusiv a raspunsurilor / Redactarea notificărilor contractuale;
Publicat
19 Nov. 2024
Reactualizat
19 Nov. 2024
Expiră
19 Dec. 2024
Joburi similare