Candidatul Ideal
- Excel medium-advance,
- Attention to details,
- Adaptability,
- Initiative, proactivity,
- Problem solving,
- Good communication skills,
- Innovation spirit & lean orientation,
- English (B2-C1)
Descrierea jobului
What will you do:
- Perform timely and correct entry bookings
- Manage journal entries and ensure proper general ledger coding in support of monthly closings
- Manage inventory recording adjustments
- Handling Inter Company Transactions
- Understanding of the bookings and performance of accounting analysis for accounts.
- Timely reporting data for uploading and validation in Group tools
- Assist Controller, Chief Accountant and CFO in accounting queries and issues
- Meet the required service levels for General Ledger processes / issues / requests
- Write, check and update accessible documentation for the processes
- During new processes transfer/tool implementation phase will participate in implementation, testing, cleaning and any other activities required by the management for any tool implementation
- Identify opportunities to improve the process under the area of responsibility;
- Active participation at training and workshops
- Point of contact for any queries concerning General Ledger received by email, phone etc.
- Archive required specific supporting documentation
- Perform internal controls
- Deliver different reports as requested by the management
- Ensure that all SLAs formally agreed are fully respected
- Ensure all requests (by all communication means including but not limiting to e-mail, phone, fax, letter) are received in a timely manner and response time is minimized
- Ensure, support and facilitate the development of processes and the corresponding procedures
Enjoy the benefits of working with us:
- Compensation & Benefits: attractive salary & performance bonuses, meal tickets, canteen deduction, tires with a special price;
- Health: 7 Card, private medical care, medical hotline, other discounts;
- Learning & Development: Unlimited access to learning platform, access to in-class trainings and various events / conferences, coaching programs;
Descrierea companiei
Euromaster Group este o rețea europeană deținută de Michelin Group, care oferă servicii pentru anvelope și de întreținere rapidă a vehiculelor ușoare, fără compromisuri privind siguranța. Cei peste 10 000 de angajați și partenerii noștri s-au angajat să ofere șoferilor și flotelor auto o experiență de cea mai bună calitate.
Euromaster Business Services este centrul de servicii partajate al Euromaster Group, lansat în 2015, oferind servicii de contabilitate, controlling, business intelligence, supply chain, data management, servicii de control intern și suport IT&SAP pentru toate entitățile Euromaster.
Euromaster Business Services conduce direcția de digitalizare și procesele de business pentru serviciile de back-office din Euromaster Group.
Ne concentrăm permanent pe rezultate, pentru că scopul nostru e să facem diferența! Dar știm că pentru acest lucru avem nevoie de oameni deschişi, dornici să se dezvolte permanent, care să creadă în puterea echipei, în ei înşişi şi în noi.
ViziuneCentru de excelență în inovația serviciilor de suport pentru afaceri, prin oameni foarte implicați și motivați.
MisiuneProiectarea și oferirea de soluții de suport pentru afaceri eficiente și de cea mai înaltă calitate, pentru centrele de service și clienții Euromaster.
Expertiză
Onestitate
Grijă pentru clienți
Acestea sunt cele 3 valori care dau direcția tuturor acțiunilor noastre, care se regăsesc și în fața tuturor clienților, dar și în mediul de lucru al fiecărui angajat.