Candidatul Ideal
- Experiență relevanta (5 ani) în brand management, ideal în domenii precum sănătate, wellness sau FMCG
- Experiență în coordonarea echipelor și gestionarea proiectelor multi-disciplinare
- Cunostinte solide de brand management
- Cunostinte solide si experienta relevanta in utilizarea aplicatiilor MS Office (Excel, Power Point)
- Limba engleza-nivel avansat
- Studii superioare (de preferat absolvent al unei facultati de marketing, comunicare, cu profil economic)
- Gandire strategica/Viziune
- Creativitate
- Capacitate de analiza si sinteza a informatiei
- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare
- Adaptabilitate si flexibilitate
- Atitudine pozitiva si constructiva
Descrierea jobului
- Concepe identitatea și poziționarea de brand, stabilind mesajele-cheie care sa evidențieze sinergia între sănătate și frumusețe; creeaza manualul de brand
- Asigură alinierea strategiei de brand la obiectivele generale ale companiei și propune direcții de dezvoltare pe termen lung și mediu;
- Evaluează și structurează serviciile și ofertele lunare, asigurându-se că portofoliul este aliniat cu obiectivele de business si cu asteptarile clientilor;
- Supervizeaza implementarea campaniilor de brand;
- Monitorizeaza si analizeaza permanent rezultatele campaniilor de bran, in scopul identificarii si implementarii unor solutii de eficientizare a acestora;
- Identifica furnizori de servicii de brand; discuta si negociaza cu acestia conditiile de colaborarare;
- Este responsabil de definirea brief-urilor pentru proiectele alocate catre agentiile selectate;
- Sustine discutiile de prezentare a brief-ului catre reprezentantii agentiilor colaboratoare si se asigura ca acestia inteleg in mod corect obiectivele proiectelor alocate;
- Organizeaza intalniri periodice cu celelalte departamente operationale in scopul asigurarii implementarii corecte, eficiente si unitare a strategiilor si planurilor
- Defineste bugetul anual pentru proiectele de brand management pe care il prezinta sii il discuta cu managerul direct; este responsabil de urmarirea si respectarea bugetului anual alocat campaniilor de brand
- Explorează noi canale și formate de comunicare, menținând relevanța brandului și atrăgând publicul prin tehnologii moderne
Descrierea companiei
Swiss Clinics este o rețea de clinici estetice, trendsetter și lider de piață în medicină estetică integrativă. Suntem prezenți pe piața din România de 8 ani, timp în care am efectuat peste 80.000 de intervenții cumulate pentru mai mult de 40.000 de pacienți mulțumiți. Swiss Clinics este locul în care se nasc cele mai frumoase rezultate!