Senior Accountant
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Descrierea jobului
- Diplomă de licență în Contabilitate, Finanțe sau un domeniu similar (un master sau ︁︈︂︁︈︇︃︂︃︃certificări precum CECCAR, ACCA reprezintă un plus)
- Minim 5 ani de experiență în contabilitate, cu cel puțin 3 ani într-un rol de conducere
- Cunoștințe despre mediul de afaceri internațional
- Cunoștințe solide ale reglementărilor și standardelor contabile
- Cunoștințe aprofundate ale legislației contabile și fiscale din România
- Abilități avansate în utilizarea aplicațiilor MS Office
- Foarte bune cunostințe de limba engleză
- Cunoștințele despre Microsoft Dynamics 365 Business Central reprezintă un avantaj
- Abilități foarte bune de analiză și rezolvare a problemelor, cu atenție la detalii
- Abilități excelente de comunicare și leadership
Ce implica rolul tau:
- Gestionarea și supravegherea operațiunilor zilnice ale echipei de contabilitate, asigurându-se că toate tranzacțiile financiare sunt realizate corect și la timp, în conformitate cu politicile companiei și cerințele legale
- Coordonarea procesului de închidere de lună pentru respectarea termenelor stricte de raportare
- Transmiterea rapoartelor către echipa de management, precum și analizarea eventualelor discrepanțe în vederea soluționării acestora
- Reconcilierea conturilor, pregătirea declarațiilor fiscale și a situațiilor financiare periodice
- Pregătirea și monitorizarea cash-flow-ului, participarea la pregătirea bugetului și analizarea diferențelor dintre rezultatele actuale și buget/previziuni
- Revizuirea și soluționarea discrepanțelor identificate în datele financiare prin elaborarea și implementarea planurilor de acțiune adecvate
- Dezvoltarea abilităților echipei prin mentoring și training
- Menținerea unei comunicări clare cu departamentele interne și externe pentru a asigura acuratețea și conformitatea proceselor financiare
- Păstrarea relațiilor cu băncile, autoritățile fiscale și cele statistice și participarea activă la pregătirea diverselor rapoarte și declarații necesare acestor autorități
- Colaborarea cu auditorii interni/externi, după caz
Ce iti oferim:
- Bonus de recomandare
- Tichete de masă
- Tichete culturale
- Tichete cadou pentru diverse evenimente
- Abonament medical la o clinică privată cu renume
- Abonament Bookster
- Zile extra de concediu de odihnă
- Flexibilitatea programului de muncă
- Concediu de studiu plătit
- Susținere financiară pentru diverse traininguri/conferințe/certificări
- Șansa de a te dezvolta și de a lucra alături de colegi prietenoși, cu un puternic background profesional
- Organizăm diverse evenimente interactive care ajută la destinderea atmosferei și la întărirea spiritului de echipă. Este suficient să ne urmăresti pagina de Facebook Accace Careers Romania și te vei convinge singur!
Descrierea companiei
Accace Romania was founded in Bucharest in 2007. Understanding the needs of our clients to have all internal processes managed under one umbrella, we have developed into a proactive consultancy and outsourcing partner who bridges the gap between needs and solutions, by combining smart and streamlined technology with a holistic approach. Today, we offer accounting, reporting, payroll, HR administration services, tax and corporate advisory and legal consultancy through an affiliated law firm. At international level, we are engaging over 800 specialists who have vast experience in handling small to large scale multi-country BPO projects for over 2,000 clients from various industries.
Accace operates internationally as Accace Circle, a co-created business community of like-minded BPO providers and advisors who deliver outstanding services with elevated customer experience and erase the borders of service delivery. Covering over 50 jurisdictions with nearly 2,500 professionals, we support more than 15,000 customers, mostly mid-size and international Fortune 500 companies from various sectors, and process at least 200,000 pay slips globally.