-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Senior Account Manager - Real Estate

BANCA COMERCIALA ROMANA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

What will help you be successful
  • Bachelor's Degree in Economics or related fields: A solid academic foundation that equips you for success in banking.
  • Experience with Retail Banking Products: Hands-on experience in managing or supporting retail banking products.
  • Strong Communication and Client Relationship Skills: Ability to effectively advise and support both internal and external clients, including corporate clients.
  • Familiarity with Control and Monitoring Techniques: Knowledge of control mechanisms and monitoring practices that help ensure quality and compliance.
  • Eagerness to Learn and Grow - A proactive, growth-oriented mindset that embraces new challenges and opportunities.
  • Proficiency in English: Ability to communicate confidently and clearly in English.

Descrierea jobului

About our team

We are the ones reinventing banking every day through digitization solutions, financial education, and sustainable financing. ︁︈​︁︉︁​︂︀︂​︄︈Annually, 1 in 5 Romanians buy a home using BCR's services and products, and 1 in 6 Romanians access personal loans for personal needs.
We are recognized as the best employer in banking according to undelucram.ro platform in 2023, and we hold the Guinness World Record for “The Largest Financial Literacy Lesson”.

How you will contribute
  • Provide dedicated support to corporate clients- offer proactive assistance via email and phone on managing credit and non-credit banking services, from product initiation through to closure;
  • Resolve client requests efficiently - address queries about banking products and services, as well as other operational requests, in collaboration with cross-functional teams;
  • Ensure clear client communication- manage correspondence and convey clients' instructions to relevant operational teams for seamless service delivery;
  • Facilitate credit product processing: handle requests from existing clients for approved credit products, including transactions like facility withdrawals, letters of credit, and letters of intent;
  • Maintain and update client information - initiate and update client records in the system while adhering to customer knowledge and quality standards.

Sounds like you'd be a good fit? Check out what we provide for our people
  • Monthly budget for flexible benefits through the Benefit Online platform;
  • Performance-based bonus;
  • Banking facilities, benefits for private pension and discounts on insurance policies;
  • Gifts for special occasions;
  • Private medical services for you and your family;
  • Hybrid and flexible work schedule;
  • Up to 27 vacation days depending on your professional experience;
  • Extra 7 days off per year if you have used up your vacation days;
  • One day off for your birthday;
  • Wellbeing, personal and professional development programs, and platforms that allow you to learn anytime, anywhere, and from any device;
  • Subscription to Bookster.

To find out how BCR processes the personal data required in the recruitment process, please visit https://www.bcr.ro/ro/cariere/informare-candidati.

Descrierea companiei

Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

Publicat 25 Nov. 2024 Reactualizat 25 Nov. 2024 Expiră 25 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.