Candidatul Ideal
Cautam o persoana pasionata de domeniul auto, cu abilitati tehnice, care sa sustina prin experienta si pregatirea sa partea de Service Auto.
Cerinte:
Aptitudini si cunostinte tehnice in domeniul intretinerii si managementului unui service auto;
Administrarea directa a unei echipe de cel putin 6 persoane;
Grija pentru asigurarea unei experiente profesioniste clientilor;
Abilitati de comunicare si leadership;
Abilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si cu termene limita;
Atentie deosebita la detalii, abilitati analitice si de rezolvare a problemelor;
Capacitate dovedita de a gestiona simultan mai multe prioritati;
Rezistenta la stres in perioadele aglomerate de sezon.
Cerinte:
Aptitudini si cunostinte tehnice in domeniul intretinerii si managementului unui service auto;
Administrarea directa a unei echipe de cel putin 6 persoane;
Grija pentru asigurarea unei experiente profesioniste clientilor;
Abilitati de comunicare si leadership;
Abilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si cu termene limita;
Atentie deosebita la detalii, abilitati analitice si de rezolvare a problemelor;
Capacitate dovedita de a gestiona simultan mai multe prioritati;
Rezistenta la stres in perioadele aglomerate de sezon.
Descrierea jobului
Responsabilitatea principala presupune gestionarea si coordonarea Service-ului Auto.
Sarcinile includ planificarea, organizarea si managementul echipei de lucru din Service si colaborarea directa si eficienta cu echipa tehnica (front office si back office) si cu o varietate semnificativa de clienti.
In calitate de Manager Tura Service Auto vei colabora cu o echipa de service pentru a furniza servicii de calitate clientilor si pentru a raspunde nevoilor lor.
Realizarea unor analize privind posibilele riscuri si elaborarea unor planuri preventive si corective;
Verificarea calitatii muncii echipei de service tinand cont de timpul stabilit si de bugetul vizat;
Identificarea posibilelor imbunatatiri pentru a reduce costurile, termenele si pentru a spori gradul de satisfactie a clientilor;
Cresterea angajamentului echipei in atingerea targetelor;
Actualizarea si dezvoltarea procedurilor;
Prioritizarea proiectelor si capacitatea de a gestiona un volum de munca variat si sub presiune;
Dezvoltarea continua a echipei si mentinerea unui standard ridicat de calitate.
Beneficii:
Mediu de lucru placut;
Echipamente de ultima generatie;
Pachet salarial atractiv;
Bonus pentru performanta individuala si de echipa;
Tichete de masa.
Sarcinile includ planificarea, organizarea si managementul echipei de lucru din Service si colaborarea directa si eficienta cu echipa tehnica (front office si back office) si cu o varietate semnificativa de clienti.
In calitate de Manager Tura Service Auto vei colabora cu o echipa de service pentru a furniza servicii de calitate clientilor si pentru a raspunde nevoilor lor.
Realizarea unor analize privind posibilele riscuri si elaborarea unor planuri preventive si corective;
Verificarea calitatii muncii echipei de service tinand cont de timpul stabilit si de bugetul vizat;
Identificarea posibilelor imbunatatiri pentru a reduce costurile, termenele si pentru a spori gradul de satisfactie a clientilor;
Cresterea angajamentului echipei in atingerea targetelor;
Actualizarea si dezvoltarea procedurilor;
Prioritizarea proiectelor si capacitatea de a gestiona un volum de munca variat si sub presiune;
Dezvoltarea continua a echipei si mentinerea unui standard ridicat de calitate.
Beneficii:
Mediu de lucru placut;
Echipamente de ultima generatie;
Pachet salarial atractiv;
Bonus pentru performanta individuala si de echipa;
Tichete de masa.
Descrierea companiei
Intelegem nevoia unor servicii de calitate in domeniul auto si in fiecare zi imbunatatim continuu activitatea si servicile pe care le oferim. Hai si tu in echipa noastra!