Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Sef santier instalatii electrice (sector tertiar)

IMSAT SA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Minim 5 ani experienta in executie instalatii electrice, pentru retail (galerii comerciale, mall-uri, hypermarket-uri), hale logistice/productie si spitale Studii ︊︀︀︍︈︊︊︍​︂︆︄︃​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎superioare tehnice sau experienta de cel putin 10 ani in santier, in domeniu electric Cursurile de management constituie un avantaj
Minim 3 ani in pozitii de conducere a unor echipe de executie
Disponibilitate pentru deplasari interne
Limba Engleza obligatoriu nivel avansat
Limba Franceza – minim cunostinte medii
Bune abilitati de organizare, planificare si previzionare
Abilitati de optimizarea a proceselor
Capacitate de coordonarea a mai multor echipe
Buna cunoastere a legislatiei si normelor interne de SSM
Abilitati dovedite de manager (stabileste obiective, aloca sarcini, monitorizeaza implementarea, dispune actiuni corective)
Bun comunicator (oral/scris, public/individual)
Orientare catre rezultat, integritate, rezistenta la stres in circumstante variate
Notiuni financiare de baza

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti si pe santierele din tara si raporteaza postului de Project Manager.
  • Este conducatorul locului de ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂munca, cu toate responsabilitatile legale si manageriale decurgand din aceasta.
  • Este principalul responsabil de succesul santierului pe care il conduce
  • Elaboreaza si conduce implementarea organizarii de santier
  • Verifica aplicarea corecta a metodelor de munca
  • Studiaza planul de implementare si elementele relevante ale contractului
  • Participa la KOM (Kick of meeting)
  • Analizeaza documentatia de executie si o distribuie si explica sefilor de echipa.
  • Verifica ca toate avizele necesare au fost obtinute
  • Estimeaza si planifica necesarul de materiale, utilaje, echipamente si resurse umane si perioadele de executie pentru lucrariile ce-i revin pe santier
  • Asigura organizarea rationala a proceselor de productie si a locurilor de munca din cadrul santierului, precum si distributia materialelor necesare in interiorul santierului
  • Asigura livrarea la timp, conforma si cu costuri minime a lucrarilor din santier
  • Intocmeste rapoartele zilnice de activitate, pe carele trimite catre Managerul de Proiect (PM)
  • Identifica lucrari suplimentare si informeaza PM
  • Verifica si planifica resursele si activitatile pe termen scurt (1- 3 saptamani)
  • Coordoneaza toate resursele santierului, in interiorul acestuia. Asigura si incurajeaza calitatea lucrului in echipa
  • Intocmeste saptamanal raportul asupra stadiului avansului fizic al lucrarii
  • Intocmeste si actualizeaza graficul de executie a lucrarilor
  • Intocmeste pontajul intregului personal din santier si il trimite catre PM
  • Analizeaza problemele si riscurile si ia/propune (dupa caz) masuri corective
  • Verifica stadiul materialelor si echipamentelor livrate in santier.
  • Informeaza despre orice activitate care poate sa influenteze bugetul.
  • Controleaza permanent calitatea executiei
  • Coordoneaza direct executarea lucrarilor atribuite pe santierul respectiv de catre PM, cu respectarea prevederilor documentatiilor tehnice, ale normativelor in vigoare, ale procedurilor tehnice de executie (PTE), instructiunilor si deciziilor interne, la nivelul de calitate si la termnele stabilite in contractele incheiate cu Clientul
  • Supervizeaza logistica legata de lucrarile din santier
  • Este responsabil de inventarul sculelor si al echipamentelor de lucru din santier si de verificarea periodica a acestora conform normelor legale
  • Verifica si avizeaza situatiile de lucrari ale subcontractorilor
  • Asigura receptia materialelor si echipamentelor in santier
  • Participa la sedinta de retur de experienta dupa terminarea lucrarilor
  • Relatia cu clientulParticipa la intalnirile de santier cu reprezentantii clientului
  • Participa la intalniri de clarificare cu clientul si proiectantii
  • Gestioneaza relatia din santier cu contractorii si clientul
  • Stabileste impreuna cu clientul, atunci cand este cazul, situatiile de lucrari
  • Supune aprobarii clientului situatiile de lucrari si le transmite PM
  • Participa la receptia partiala interna, la testele de executie, precum si la receptia la terminarea lucrarilor si la punerea in functiune (impreuna cu reprezentantii Clientului)
  • Asigura legatura permanenta cu reprezentantii din santier ai clientului pentru rezolvarea oricaror probleme ce ar putea afecta semnarea receptiei
Se ofera un pachet salarial atractiv si un mediu de lucru placut si profesionit, al 13lea salariu, bonuri de masa, asigurare de viata, pachet de servicii medicale la o clinica privata.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Descrierea companiei

Integrator de servicii industriale:
- proiecte la cheie in industria cimentului, infrastructura telecomunicatii, echipamente electrice si de automatizari, retele voce-date, sisteme de securitate, confectii si structuri metalice
- antreprenor general constructii civile si industriale
Publicat 3 Sept. 2024 Reactualizat 17 Sept. 2024 Expiră 3 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.