Candidatul Ideal
Căutăm persoane cu experienta, cu dorinta de a se dezvolta desfasoara vanzare cu ︎︂︄︎︁︀︆︇︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎amanuntul / magazin alimentar.
Descrierea jobului
- Experienta in coordonarea echipei sau dorinta reala de dezvoltare personala si profesionala, de a deveni un manager bun;
- Abilități puternice de organizare și gestionare a timpului;
- Proactivitate si o atenţie distributivă pentru ca magazinului sa nu ii lipseasca nimic;
- Rezistenţa la sarcini repetitive şi stres;
- Capacitate de a face fata momentelor tensionate cu clientii in perioadele aglomerate;
- Orientare catre clienti si nevoile lor;
- Capacitate de a conduce prin exemplu, de a motiva și dezvolta personalul;
- Capacitate de a programa și executa mai multe sarcini simultan;
- Orientat spre obiectiv;
- Flexibilitate și capacitate de rezolvare a problemelor;
- Asumarea responsabilitatii, implicare si seriozitate;
- Excelente abilități de comunicare și interpersonale;
- Capacitatea de a lucra autonom și ca parte a unei echipe;
- Cunostinte PC, MS OFFICE - Obligatoriu.
- Organizeaza si coordoneaza activitatea magazinului din subordine ca pe un centru de profit;
- Coordoneaza, motiveaza si instruieste personalul ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂din subordine;
- Planifica, monitorizeaza, evalueaza si sustine activitatea personalului;
- Asigura atingerea obiectivelor magazinului;
- Urmareste si analizeaza indeplinirea targeturilor;
- Raspunde de mentinerea stocurilor de marfa la un nivel optim;
- Verifica constant stocurile de marfa existente in magazine si in depozit;
- Responsabil cu recrutarea, selectia si evaluarea personalului;
- Obtine o imagine comerciala in magazine menita sa faciliteze clientului decizia de cumparare.
- Abilități puternice de organizare și gestionare a timpului;
- Proactivitate si o atenţie distributivă pentru ca magazinului sa nu ii lipseasca nimic;
- Rezistenţa la sarcini repetitive şi stres;
- Capacitate de a face fata momentelor tensionate cu clientii in perioadele aglomerate;
- Orientare catre clienti si nevoile lor;
- Capacitate de a conduce prin exemplu, de a motiva și dezvolta personalul;
- Capacitate de a programa și executa mai multe sarcini simultan;
- Orientat spre obiectiv;
- Flexibilitate și capacitate de rezolvare a problemelor;
- Asumarea responsabilitatii, implicare si seriozitate;
- Excelente abilități de comunicare și interpersonale;
- Capacitatea de a lucra autonom și ca parte a unei echipe;
- Cunostinte PC, MS OFFICE - Obligatoriu.
- Organizeaza si coordoneaza activitatea magazinului din subordine ca pe un centru de profit;
- Coordoneaza, motiveaza si instruieste personalul ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂din subordine;
- Planifica, monitorizeaza, evalueaza si sustine activitatea personalului;
- Asigura atingerea obiectivelor magazinului;
- Urmareste si analizeaza indeplinirea targeturilor;
- Raspunde de mentinerea stocurilor de marfa la un nivel optim;
- Verifica constant stocurile de marfa existente in magazine si in depozit;
- Responsabil cu recrutarea, selectia si evaluarea personalului;
- Obtine o imagine comerciala in magazine menita sa faciliteze clientului decizia de cumparare.
Descrierea companiei
Compania „MERE” reprezintă un lanț de supermarketuri „Hard Discount” cu activitate in mai multe tari din Europa ( Grecia, Cehia, Serbia, Spania, Belgia, Lithuania si Estonia).
În anul 2018, compania noastră a început dezvoltarea în România, in prezent avem 14 puncte de lucru in orase importante din țară.