-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Sef de Santier – constructii civile, Bucuresti - Ilfov

Somet S.A.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Absolvent Facultate Constructii.
  • Minim 5 ani experienta anterioara ca Sef de Santier.
  • Cunostinte MS Office si Autocad (prezinta avantaj MS Project).
  • Cunostinte tehnice despre materiale si tehnologii de aplicare.
  • Cunostinte normative din domeniul constructiilor; cunostinte legislatie L 50/1991, L 10/1995, ISO 9001 pentru licitatii publice.
  • Persoana cu bune abilitati de comunicare si lucru cu oamenii; incurajeaza spiritul de echipa si de colaborare.
  • Bun planificator si organizator, capabil sa gestioneze activitatea si sa rezolve probleme.
  • Persoana de incredere si orientata spre rezultate.

Descrierea jobului

Descrierea jobului
Este responsabil pentru buna desfasurare a activitatii in santier, cu organizarea, implementarea si programarea etapelor de proiect in ︁︀​︂︃︃​︁︂︁​︆︄concordanta cu bugetul alocat.

Responsabilitati principale
  • Planifica si organizeaza activitatea in santier, atat din punct de vedere al incarcarii cu forta de munca, cat si cu materiale, urmarind atingerea termenelor de executie in standardele de calitate si in costurile prevazute in planul de priect.
  • Gestioneaza si supervizeaza activitatea zilnica a proiectului in desfasurare.
  • Coordoneaza Sefii de punct de lucru si personalul muncitor, precum si subantreprenorii din cadrul santierului, mentinand disciplina pe durata desfasurarii tuturor etapelor de constructie.
  • Intocmeste, impreuna cu sefii punctelor de lucru, necesarul de materiale, utilaje, dispozitive, scule si forta de munca.
  • Asigura ritmicitatea aprovizionarii cu materiale a santierului.
  • Explica personalului executant, inainte de inceperea lucrului, tehnologia pe faze, insistand asupra fazelor periculoase si a masurilor specifice de protectie a muncii, prevenire si stingere a incendiilor.
  • Asigura punerea in practica a normelor legate de securitatea si sanatatea in munca.
  • Solutioneaza de la acelasi nivel ierarhic problemele curente aparute in santier cu impact in relatiile cu tertii (beneficiar, proiectant, subcontractori, furnizori).
  • Consiliaza cu privire la alegerea solutiilor pentru problemele aparute.
  • Urmareste sa se respecte tehnologia pentru finalizarea proiectului la timp, in standardele de calitate si in buget.
  • Se asigura ca lectiile invatate sunt documentate si documentate in mod corespunzator in timpul proiectului, inclusiv la inchiderea proiectului; verifica si aproba informatiile inscrise in „jurnalul de santier”.
  • Verifica calitatea lucrarilor executate si punerea in aplicare cu strictete a programului de verificare si control, prin respectarea legii 10/1995 (legea privind calitatea in constructii), a procedurilor proprii de lucru, cerintelor proiectului si consemneaza acest lucru in documentele de calitate si control solicitate conform PCCVI, proiectului si a legislatiei in vigoare.
  • Raspunde de executia proiectului tehnic si se asigura de existenta documentatiei tehnice pentru modificarile aduse proiectului.
  • Intocmeste rapoarte periodice cu privire la activitatea depusa si a stadiului derularii proiectului de executie.
  • Participa, la nevoie, la comandamentele periodice pe santier si raporteaza stadiile fizice ale lucrarilor.
  • Identifica riscurile si rezolva cu promptitudine problemele care apar pe parcursul desfasurarii proiectului.
  • Monitorizeaza si raporteaza Managerului de Proiect detaliile proiectului, inclusiv progresul inregistrat, riscurile si oportunitatile, in timp util.
  • Reprezinta societatea in fata organelor de control.
Beneficii
  • Bonuri de masa.
  • Abonament medical clinica privata.
  • Masina de companie.
  • Laptop si telefon de companie.
  • Zile suplimentare de concediu de odihna pentru angajatii cu vechime.
  • Perspective de dezvoltare profesionala.
  • Activitati recreative cu echipa.
  • Salariu fix de incadrare oferit in functie de experienta.
  • Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa de profesionisti, intr-o companie cu traditie si renume!

Descrierea companiei

Înființată în 1991 cu capital integral privat, SOMET SA este o companie cu tradiție și experiență pe piața românească, specializată în lucrări mari de infrastructură subterană și cu vastă experiență în construcții civile.

DIN PASIUNE PENTRU PERFORMANȚĂ

Publicat 13 Sept. 2024 Reactualizat 11 Oct. 2024 Expiră 13 Oct. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.