Secretara - Asistent Manager - Brasov
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Diplomă de bacalaureat / studiile superioare în domeniul administrativ/economic constituie avantaj;
- Experiență de minim 3 ani în domeniu;
- Loialitate și spirit de echipă;
- Mod de lucru responsabil și dedicat;
- Cunoștințe MS Office (Word, Excel);
- Comunicare foarte bună în limba română;
- Limba engleză minim nivel mediu, limba germană constituie avantaj;
- Persoană organizată, gândire analitică, abilități bune de comunicare;
- Permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
- asigurarea în dublu sens a fluxului informaţional între firmă şi clienţii externi, precum şi între departamentele firmei;
- să asigure ︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂transmiterea informaţiilor primite din afara firmei, precum şi a celor către exteriorul firmei persoanelor cărora li se adresează;
- să asigure tehnoredactarea diferitelor materiale şi redactarea corespondenţei zilnice;
- să se asigure că primeşte persoanele din afară (clienţi, parteneri de afaceri etc.), îi informează pe cei interesaţi despre sosirea acestora după care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurând protocolul aferent
- să se asigure că menţine evidenţa primirii faxurilor, se ocupă de copierea şi înregistrarea lor (conţinutul mesajului, număr, data), îndosarierea lor în bibliorafturi (Primite, Trimise);
- să se asigure că menţine legătura cu agenţii de turism, de voiaj etc. pentru a asigura transportul şi cazarea, la nivelul solicitat, în cazul deplasărilor în interes de serviciu ale angajaţilor / partenerilor firmei;
- să completeze borderourile pentru poștă/curier, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau poştă normală), completează adresele pe plicuri, împachetează coletele, înregistrează plicurile trimise;
- să se asigure că programează interviurile şi audienţele;
- să copieze / redacteze / tehnoredacteze diferite materiale;
- să se asigure că primeşte şi transmite e-mail-uri şi memo-uri;
- să se asigure că execută orice alte dispoziţii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonaţii acestuia în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectării temeiului legal;
- să se asigure că asigură o bună comunicare cu toate departamentele firmei şi transmite corect şi în timp util informaţiile;
- să se asigure că manifestă atenţie faţă de toate persoanele străine care vin în firmă indiferent în ce calitate se prezintă acestea;
- să se asigure că răspunde de corectitudinea şi promptitudinea cu care furnizează / transmite informaţii;
- să se asigure că urmăreşte în permanenţă dacă mesajele / corespondenţa au fost recepţionate / transmise şi au ajuns la destinaţie.
Descrierea companiei
STRABAG
Progresul începe cu noi.
Aproape 83.000 de oameni lucrează în STRABAG, în peste 12.000 de santiere din întreaga lume, pentru progres. Proiectele noastre sunt unice și cu o individualitate puternică, la fel ca fiecare dintre noi. De la construcții și inginerie structurală, construcții de drumuri și inginerie civilă, construcții de poduri și săpături de tuneluri, dezvoltare de proiecte, producție de materiale de construcții sau managementul clădirilor - gândim în perspectivă și ne propunem să devenim cel mai inovator și durabil grup de tehnologie în construcții din Europa. Oportunități egale de șanse, diversitatea și incluziunea sunt părți integrale a ceea ce suntem și este modul nostru de operare. Lucrăm împreună ca parteneri pentru a finaliza proiecte cu succes și pentru a crește odată cu noile provocări. Împreună realizăm lucruri mari.
Construiește-ți viitorul alături de noi!
Aplică acum pentru a deveni parte din echipa noastră.
-
-
- 3 Nov. 2024
Asistent Manager / Office Manager / Secretariat
SC GERMAG TREND SRL
București, Ilfov, Urziceni, Voluntari