Candidatul Ideal
Condiții minime de eligibilitate:
- Studiile superioare finalizate, de preferat in domeniul economic;
- Minimum 1 an de experienta in domeniul financiar-bancar;
- Cunostinte generale de business: marketing, management, finante, etc. care sa permita sustinerea unor discutii atat la nivel operational cat si executiv, constituie un avantaj;
- Intelegerea mecanismului de functionare a unei societati de leasing;
- Cunoaşterea legislaţiei din domeniul leasingului şi desfăşurării obiectului de activitate al societăţii;
- Limba engleza – nivel avansat, scris si vorbit;
- Cunostinte de Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, Ppt);
- Orientare catre client;
- Abilitatea de a lua decizii si de a propune solutii pentru problemele aparute;
- Gandire analitica, abilitati de comunicare;
- Spirit de echipa, perseverenta, flexibilitate;
- Capacitatea de a lucra sub presiunea timpului si de a raspunde solicitarilor in termenele stabilite;
- Capacitate sporita de atentie.
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- Este responsabil de calitatea introducerii informatiilor corecte si complete in sistemele informatice pe care le utilizeaza in ceea ce priveste: datele de identificare, datele financiare, informatiile juridice ale clientilor, datele de identificare a bunurilor ce urmeaza sa fie finantate, alte documente necesare aprobarii, conform standardului de calitate agreat.
- Este responsabil de calitatea verificarii documentelor primite in format scanat sau fizic: documente de identificare clienti, documente financiare/ce atesta sursa veniturilor ale clientilor, documente juridice, documente identificare bunuri, alte documente necesare aprobarii, conform standardului de calitate agreat;
- Este responsabil de interogarea diverselor aplicatii/sisteme, de colectarea, interpretarea si introducerea corecta si completa a informatiilor/datelor/cifrelor, conform standardului de calitate agreat;
- Este responsabil de corelarea tuturor datelor/documentelor/informatiilor/cifrelor primite sau extrase si acolo unde este cazul, de inaintarea catre departamentele responsabile pentru opinie;
- Emite/transmite rezolutii pentru aprobari rapide in cadrul sistemului de scoring, toolurilor alternative, atunci cand este cazul, in termenele agreate;
- Este responsabil de corectitudinea rezolutiilor, emiterii, generarii, tiparirii documentatiei contractuale in ceea ce priveste contractele de leasing/credit (financiar/operational) in termenele agreate si de verificarea informatiilor din aprobare, acolo unde aceasta este intocmita de un alt coleg/departament, in termenele agreate;
- Este responsabil de generarea facturii aferente avansului (conform structurii de finantare aprobate);
- Este responsabil de verificarea documentatiei contractuale (introducerea de informatii/date, rularea diverselor rapoarte, interogarea diverselor aplicatii, interpretarea alertelor sau inaintarea acestora catre departamentele responsabile, rularea rapoartelor interne informatii lipsa, etc) ca urmare a semnarii acesteia de catre clienti si inaintarea catre departamentele responsabile conform instructiunilor de lucru si a termenelor agreate;
- Este responsabil de rezolvarea lead-urilor din aplicatia CRM pe care le are de analizat, procesat, inaintat catre departamentele de pe flux, conform termenelor agreate;
- Verifica gradul de completare/corectitudine al dosarului de leasing/credit. Comunica cu colegii din departamentele de pe flux in vederea obtinerii completarilor/documentelor sau informatiilor lipsa, necesare implementarii contractului de leasing/credit;
- Realizeaza toate demersurile privind cunoasterea clientelei in conformitate cu reglementarile interne si cu legislatia in domeniu, colecteaza documente in vederea intrarii in relatie si in vederea revizuirii clientilor si in vederea incheierii de contracte de leasing (financiar/operational), credit etc, si in vederea constituirii garantiilor conform aprobarilor interne;
- Salariu atractiv si ancorat in realitatea pietei;
- Bonus anual de performanta in functie de atingerea obiectivelor setate;
- Prima de Paste/ Craciun;
- Abonament medical;
- Bonuri de masa
- Zile in plus de concediu de odihna in functie de vechimea in munca;
Descrierea companiei
UniCredit Leasing Corporation IFN, compania numărul 1 pe piaţa de leasing din România.
UniCredit Leasing IFN SA face parte din reţeaua internaţională de leasing a grupului financiar UniCredit, care deţine una din primele 3 poziţii în 12 din cele 17 ţări în care operează, fiind astfel liderul sectorului de leasing din Europa.
Cu o reţea naţională în extindere, care numără în prezent 16 birouri, UniCredit Leasing Corporation IFN . oferă finanţare prin contracte de leasing financiar şi operaţional, cu o durată medie cuprinsă între 12 şi 60 luni, în următoarele domenii: leasing de echipamente industriale, leasing de autovehicule, leasing imobiliar, leasing de tip "sale and lease back" (vânzare cu răscumpărare prin leasing) şi leasing public.
Pe lângă servicii adiţionale acestor mari domenii de leasing, UniCredit Leasing Corporation pune la dispoziţie şi brokerajul în asigurări, prin intermediul companiei afiliate, UniCredit Insurance Broker. De asemenea, compania UniCredit Leasing Fleet Management oferă leasing operaţional precum şi serviciul de gestionare a flotelor de autovehicule.
Ne dorim in echipa noastra persoane energice, dornice sa invete si sa se implice activ si constant in sarcinile zilnice. Apreciem lucrul in echipa si incurajam totodata responsabilitatea si implicarea personala.
Asiguram un mediu profesional si provocator, favorabil dezvoltarii tale.
UniCredit Leasing IFN SA face parte din reţeaua internaţională de leasing a grupului financiar UniCredit, care deţine una din primele 3 poziţii în 12 din cele 17 ţări în care operează, fiind astfel liderul sectorului de leasing din Europa.
Cu o reţea naţională în extindere, care numără în prezent 16 birouri, UniCredit Leasing Corporation IFN . oferă finanţare prin contracte de leasing financiar şi operaţional, cu o durată medie cuprinsă între 12 şi 60 luni, în următoarele domenii: leasing de echipamente industriale, leasing de autovehicule, leasing imobiliar, leasing de tip "sale and lease back" (vânzare cu răscumpărare prin leasing) şi leasing public.
Pe lângă servicii adiţionale acestor mari domenii de leasing, UniCredit Leasing Corporation pune la dispoziţie şi brokerajul în asigurări, prin intermediul companiei afiliate, UniCredit Insurance Broker. De asemenea, compania UniCredit Leasing Fleet Management oferă leasing operaţional precum şi serviciul de gestionare a flotelor de autovehicule.
Ne dorim in echipa noastra persoane energice, dornice sa invete si sa se implice activ si constant in sarcinile zilnice. Apreciem lucrul in echipa si incurajam totodata responsabilitatea si implicarea personala.
Asiguram un mediu profesional si provocator, favorabil dezvoltarii tale.