Candidatul Ideal
Studii superioare (de preferință tehnice sau economice);
Experiență în domeniul Distribuției Comerciale si cunoasterea aplicatiilor informatice specifice Distributie VN– minim 3 ani;
Experiență în utilizarea sistemelor de date, capacitate de analiză și identificare soluții, prelucrare și interpretare informații operaționale complexe;
Capacitate de analiză (domeniu complex) și de sinteza (identificarea corecta a priorităților pentru a le prezenta Distribution Manageri);
Competente lingvistice: engleza și franceza – nivel avansat;
Cunoștințe MS Office (Excel nivel avansat) & Spotfire
Capacitate de ascultare activă, de argumentare, sensibilitate privind nevoile clientului;
Autonomie, lucru in echipă si transvers, orientare către client, rigurozitate, inițiativă, profesionalism și curiozitate;
Cunoștințele generale despre automobile.
Toate candidaturile vor fi luate in considerare indiferent de naționalitate, gen, dizabilitate, vârsta, rasa, culoare, religie, stare de graviditate, identitate de gen sau orientare sexuala.
Descrierea jobului
Postul Sales & Distribution Pilote este creat pentru a asigura gestionarea si îmbunătățirea performantei ciclului Sales & Operations (S&OP) pentru Clusterul International (Corée, Inde, Turquie, Ukraine, Pays du Golfe, Afrique du sud… in total aprox 60 de tari ) prin următoarele misiuni :
Realizează si justifică previziunile de facturare pentru luna in curs si viitoare in colaborare cu echipele Supply Chain ,Prevision de Ventes /Distribution si cele ale Clusterului International.
Pilotează si analizează zilnic informațiile extrase din aplicațiile Renault (Pilotage, TagMap ....) astfel încât estimările de facturare sa fie in coerența cu datele de distribuție ;
Colaborează cu Direcția Supply Chain pentru a asigura transportul si facturarea vehiculelor in termenele stabilite si deblocarea situațiilor particulare ce pot apărea .
Participă si pilotează reuniunile lunare de vânzări cu teritoriile Clusterului International pentru a înțelege contextul (producția actuala, constrângeri comerciale actuale etc.) si pentru a defini prioritățile de transport.
Contribuie la definirea schemelor logistice ( destinații noi, validare de costuri... ) in colaborare cu piloții de flux si solicitările tarii ( ex. frecventa )
Informează pro activ teritoriile Clusterului International cu privire la problemele de aprovizionare (blocaje , întârzieri, evoluții gama...) si pilotează schimbările de faza si noi modele (loturi de comercializare, lansări centrale/ in fabricație...)
Detectează bune practici și inovații pentru a fi aplicate în cadrul procesului ciclului S&OP .
Descrierea companiei
Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.
Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine și Mobilize, și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare. Prezent în peste 130 de țări și având peste 111.000 de salariați, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022. Obiectivul nostru este să dezvoltăm soluțiile de mobilitate care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea, cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite, precum și a unei game de autovehicule competitive, echilibrate si electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040.
În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 15.000 de profesioniști inovează și mențin standarde ridicate de profesionalism în birourile situate în București, Mioveni, Titu, Pitești și Oarja. În timp ce fiecare loc de muncă din cadrul echipei este unic, cu totii împărtășim o pasiune comună pentru mașini și provocările interesante pe care le prezintă această industrie.