Candidatul Ideal
- Studii superioare : ✅Finalizate/in curs;
- Experiența profesională : ✅ Activități extracurriculare (internship–uri; voluntariat; practica etc);
- Ce te caracterizează : ✅energia, entuziasmul, plăcerea de a interacționa cu diferite tipologii de oameni;
- Pasiuni: ✅comunicarea, vânzările, negocierea, cifrele, oamenii;
- Vrei să : ✅ înveți dar mai ales să demonstrezi;
- Motto în viață : “Limitele ca şi recordurile sunt făcute pentru a fi depăşite.”
Descrierea jobului
Academia de Banking – Sales Edition - este locul în care Top Performerii iau naștere!
Aceasta se va desfasura fizic, in Bucuresti.
Nu este nevoie să vii cu experiență în banking, vânzări și nici macar în muncă. Tu aduci energia pozitivă și spiritul competitiv, noi te învățam arta vânzărilor și cum să faci din fiecare interacțiune o oportunitate de a-ți depăși limitele.
Suntem o echipă tanără, energică, orientată către clienți 🤝, dar mai ales către rezultate.
🏆 Iți place să câștigi?
🏆 Te simți în largul tău atunci când discuți cu oamenii?
🏆 Ești cunoscut în grupul de prieteni drept omul ce urcă munții, cutreieră văile, nu se dă niciodată bătut și în final reușește orice?
🏆 Zâmbești când citești această descriere fiindcă simți că te descrie perfect?
Dacă ai spus de 4 ori DA, atunci rolul de RM Trainee este pentru tine!
Salariul de încadrare pentru rolul de Relationship Manager Trainee este de 5000 lei brut. Ulterior, în funcție de evoluția ta în cadrul Academiei și gradul de potrivire cu cerințele rolului, vei putea avansa pe rolul de Customer Relationship Manager (CRM) și vei putea beneficia de o grilă de salarizare superioară și de câștiguri suplimentare prin sistemul de bonus existent.
Start academie: Martie, 2025
Despre Academia de Banking – Sales Edition:
- Un program de training, plătit, timp de 1 lună, de luni până vineri, în intervalul 9:00 – 17.30, prin care ai oportunitatea de a experimenta în mod practic viața unui om de vânzări;
- Pregătirea este orientată către învățarea de tip „learning by doing”. Pornim de la aspectele teoretice, pe care le vei putea aplica la nivelul interacțiunilor reale cu clienții, și exersăm prin jocuri de rol practice pentru diferite situații concrete;
- Modulele parcurse sunt concentrate pe soft skills, comunicare în banking și nu numai, pe procesul de vânzare și relația cu clientul, precum și pe analiza financiară, administrare, juridic și operațiuni bancare;
- În toată această perioadă de învățare, ești plătit ca pentru un job full-time.
- Ulterior acestei perioade, în funcție de evoluția ta în Academie, poți ocupa rolul de Customer Relationship Manager (CRM) într-una dintre sucursalele noastre din Bucuresti.
Descrierea companiei
Libra Internet Bank oferă un mediu de lucru provocator, modern şi orientat către rezultate. Suntem organizaţia care susţine tinerii excepţionali, ambiţioşi, care doresc să-şi contureze un brand profesional şi să-şi dezvolte cariera îndrumati de specialiştii băncii. Suntem o echipă tânără şi dinamică. La noi vei găsi adevăraţi profesionişti, oameni cu experienţă, comunicativi şi proactivi care apreciază performanţa. Entuziasmul şi energia acestora îţi vor oferi o atmosferă de lucru plăcută şi colegială.
Libra Internet Bank, parte a grupului American de investitii New Century Holdings (NCH), reprezinta o institutie financiar bancara infiintata in anul 1996 si operationala din anul 1997.
Libra Internet Bank mizeaza pe rapiditate in procesarea solicitarilor si operatiunilor bancare, pe crearea unuia din cele mai moderne si dinamice servicii de Internet Banking dar si pe lansarea de produse premiate, sistem de plati online LibraPay, Access investigator si multe altele, consolidandu-si astfel strategia de “banca a internetului” inca din anul 2011.
Ne remarcam in peisajul bancar din Romania prin orientarea spre inovatie, spre utilizarea aplicatiilor online si a noilor tehnologii in conceperea de produse si servicii bancare bazate pe Internet si adaptate secolului XXI. Libra Internet Banking si-a castigat increderea celor mai exigenti reprezentanti ai societatii si mediului de afaceri, fiind prima banca din tara noastra ce are la baza conceptul de “bancher pe care il cunosti”, abordand printr-o strategie de nisa segmentul medical si IMM, iar apoi alte profesii liberale si companii medii si mari. Scopul principal al bancii este excelenta in afaceri, motiv pentru care ne angajam sa generam valoare durabila clientilor si ne straduim permanent sa le oferim accesibilitate la servicii ireprosabile, gandind in viitor si autodepasindu-ne.
Pentru noi, clientul reprezinta cea mai importanta valoare, motiv pentru care incercam sa il cunoastem cat mai bine si sa fim permanent atenti la nevoile si cerintele sale pentru a-i putea oferi servicii si produse de o calitate superioara in comparatie cu cele disponibile pe piata bancara. Suntem profesionosti si exigenti cu noi insine, suntem perfectionisti si auto-didacti si ne dorim ca fiecare client Libra Internet Banking sa plece incantat de produsele si serviciile oferite.
Te asteptam alaturi de echipa noastra!
- 27 Ian. 2025
Relationship Manager MCSE @ ING Office 1 Decembrie Deva
ING BANK ROMANIA
Deva3500 - 4000 RON net / lună - 23 Ian. 2025
Customer Relationship Officer@ING Office Baneasa
ING BANK ROMANIA
București3000 - 4500 RON net / lună