Retail Delivery Consultant - Showroom Bacau
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Știi că te potrivești dacă bifezi:
- Atentie la detalii, abilitati de comunicare, atitudine proactiva;
- Cunoștințe tehnice și abilitati de vanzare și promovare produse/servicii;
- Studii medii;
- Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office;
- Bune abilități numerice;
- Cunoștințe minime de incasare si facturare;
- Abilitatile si cunostintele tehnice reprezinta un avantaj.
Descrierea jobului
Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei ︁︀︂︃︃︉︆︆︄comenzi până la consultanță specializată, livrare sau returnare produse.
Iată la ce contribuie un tehnician în showroom-ul eMAG
- Asigură receptia și livrarea marfii;
- Aranjeaza si organizeaza marfa in depozit;
- Livreaza produsele clientilor, iar la nevoie testeaza produsele livrate;
- Inventarierea periodica a stocului;
- Propune activ serviciile si produsele vandute de eMAG;
- Preia produsele clientilor la retur si/sau service;
- Încasează facturi - numerar sau cu cardul;
- Verifică Registrul de casă și banii încasați.
Știm că beneficiile sunt importante și, de aceea, la eMAG, îți oferim câteva opțiuni din care să alegi:
- Abonament medical inclus la Medicover, Medlife sau Regina Maria.
- Un buget flexibil pe care îl poți investi în tine cum îți dorești: tichete de masă, tichete de vacanță, vouchere culturale, pensii private, cursuri de limbi străine, carduri-cadou eMAG și Fashion Days, acces la World Class sau chiar cursuri pentru dezvoltarea ta profesională.
- Vei primi diverse discount-uri și la serviciile oferite de partenerii noștri – banking, telefonie, medicină dentară, wellness sau cafenele.
- Ai acces la biblioteca Bookster.
Echipa de recrutare eMAG
Descrierea companiei
Grow Faster.
Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac. Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut foarte rapid și suntem hotărâți să o facem în continuare. Ce ne-a adus aici a fost dorința de evoluție continuă și rezultate concrete.
La eMAG, o serie de principii puternice ne ghidează zi de zi: înțelegem clientul, gândim ca un antreprenor de succes, luăm decizii bazate pe date, analizăm impactul lor, acționăm responsabil, ne susținem reciproc și creștem împreună cu business-ul. Ele ne definesc și ne ajută să devenim destinația preferată de shopping pentru clienții noștri.
Aproape 6000 de colegi lucrează acum în eMAG. Credem foarte mult în dezvoltarea oamenilor și din acest motiv investim în fiecare an mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață în permanență. Vrem să ne asigurăm că tu vei avea cei mai talentați colegi și mediul în care să crești și să obții performanțe, să devii ce îți dorești la nivel uman și profesional.