Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

RESPONSABIL SUPORT CLIENTI (perioada determinata)

E.ON Asist Complet
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Descrierea jobului

Candidatul Ideal

  • Studii superioare sau medii.
  • Experienţă practică necesară: Minim 2 ani în domeniu.
  • Cunoaşterea legislaţiei specifice raporturilor juridice ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂a prestărilor de servicii.
  • Cunoașterea limbii engleze.
  • Deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, Access, PowerPoint, Outlook).

Altele:

  • Experienţă în relaţia cu clienții;
  • Atitudine pozitivă, prezență agreabilă și calmă;
  • Abilități de comunicare verbală și scrisă, precum și interelaționare;
  • Capacitate de lucru sub stres si respectarea termenelor;
  • Seriozitate și responsabilitate;
  • Capacitate de planificare, organizare și prioritizare;
  • Atenție distributivă;
  • Capacitate de implicare în mai multe proiecte în același timp;
  • Orientare spre activitate/ motivare;
  • Capacități creative și conceptuale;
  • Abilități de negociere și mediere;
  • Permis de conducere-categoria B.




E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general privind protectia datelor nr. 2016/679 - „GDPR"), în scopul recrutării (stabilirii unei relații de muncă). Transmiterea oricăror date cu caracter personal cu privire la inițierea unei relații de muncă și/sau oricăror scopuri aflate în interesul dvs. reprezintă acordul dumneavoastră pentru prelucrarea datelor cu caracter personal de către E.ON Asist Complet.Pentru detalii suplimentare cu privire prelucrarea datelor cu caracter personal de către E.ON Asist Complet vă rugăm accesați: https://eonasistcomplet.ro/protectia-datelor/.



Descrierea jobului

  • Asigură interacțiunea cu clienții interni sau externi ai companiei EAST și/sau EON ;
  • Preia, identifică, înregistrează în registrul unic de petiții al companiei EAST/aplicația informatică dedicată toate petițiile de tip RSC reclamații/sesizări/cereri primite, inclusiv din grup de la EER, Apeluri de Urgență, clienți EAST/EON; prelucrarea în vederea tratării petițiilor asignate în zona sa de responsabilitate conform procedurii în registrul unic și a tuturor urgențelor primite din Front Office, colectate atât de la clienții EAST si/sau E.ON - dată fiind diversificarea numărului de produse si servicii oferite clienților atât de către E.ON și prestate de către EAST diferitelor categorii de clienți, și acționează pentru asigurarea timpilor de răspuns indicați ;
  • Înregistrează în registrul unic R/S/C - Registrul unic de petiții al EAST (RUP); analizează toate reclamațiile, sesizările, cererile primite și le încadrează pe categorii, conform standardului intern de performanță;
  • Transmite documentația primită către compartimentele implicate în vederea analizării și corelării situației sesizate, solicitate, reclamate in vederea formulării unui punct de vedere;
  • Solicită punct de vedere de la compartimentele interne sau suport EAST/EON implicate în analiza reclamațiilor, sesizărilor, cererilor clienților și partenerilor EAST/ EON;
  • Colaborează cu departamentul intern competent si va asigura tot suportul necesar pentru formularea răspunsului valid conform standardelor și acolo unde este posibil clasificarea acestuia;
  • Analizează veridicitatea răspunsului pe baza documentelor existente și informațiilor primite și/sau extrase din sistemul informatic EAST/EON, a punctului de vedere solicitat;
  • Formulează un răspuns final susținut/valid (un răspuns standard sau non-standard/personalizat) pe care îl va transmite către EON.ESCR, autorități, furnizor/ client EAST;
  • Completează informațiile culese prin procesul de tratare și obținere/formulare de răspuns către client EAST și în aplicația informatică dedicată–sistem informatic unic de gestiune, preluare, înregistrare și urmărire soluționare a reclamațiilor sesizărilor și cererilor legate de activitatea EAST – (”RUP’)/sau în aplicația informatică indicată;
  • Gestionează în termenele interne și cele legale de soluționare a RSC și răspunde de încadrarea în termenele maxime prevăzute de procedura internă de tratare a petițiilor și respectiv de legislația în vigoare;
  • Asigură permanent o interfața de comunicare eficientă cu EON.ESCR și respectiv directă cu clienții EAST/EER și acționează pro-activ pentru rezolvarea petițiilor (reclamațiilor, sesizărilor, cererilor) adresate companiei;
  • Transmite programările și reprogramările de servicii tehnice solicitate prin petițiile înregistrate în registrul unic intern către personalul tehnic al EAST - atunci când este implicat și personalul din operațional;
  • Este responsabil de răspunsurile transmise si încadrare în termene la toate sesizările, cererile și reclamațiile clienților;
  • Mediază conflictele apărute in relația cu clienții și depune toate eforturile pentru soluționarea si evitarea escaladării acestora;
  • Întocmește diverse situații si centralizări privind soluționarea petițiilor adresate EAST pe toate canalele de comunicare – si identifica sintetic principalele cauze identificate;
  • Stabilește măsuri preventiv-corective privind rezolvarea în termen a petițiilor RSC și evitarea situațiilor de neîncadrare in termenul maxim legal de transmitere răspuns final;
  • Răspunde de evidența, păstrarea și circulația corecta si in siguranță a documentelor aferente petițiilor clienților in intern și/sau transmise în cadrul grup EON ;
  • Răspunde de protecția datelor si informațiilor clasificate (dacă este cazul) cu care interacționează în cadrul activității pe care o desfășoară, și permanent asigură protecția datelor cu caracter personal, conform cerințelor GDPR;
  • Îndeplinește activități specifice de secretariat (pe perioada în care este desemnat de coordonator).

Ce îţi oferim noi

  • Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului.
  • Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless.
  • Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță: Dacă îți schimbi ochelarii de vedere, noi acoperim o parte din valoarea lor.
  • Ești plătit dublu ca să mergi în vacanță: Da, ai citit bine. Ai o primă de vacanță! În plus, ai parte de mai multe zile libere decât angajații altor companii. După ce te întorci din concediu, noi îți decontăm o parte din valoarea serviciilor turistice.
  • Punem accent pe dezvoltare: Te dezvolți în continuare, alături de noi, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi, dar și un plan individual de carieră.

Te-am făcut curios? Intră aici pentru a vedea mediul nostru de lucru.

E.ON se angajează să asigure egalitatea de șanse și promovează în mod activ diversitatea, egalitatea și flexibilitatea.

Descrierea companiei

E.ON Asist Complet S.A. este o companie membră a grupului E.ON România, care oferă servicii complete pentru confortul tău și al casei tale. Prioritatea și misiunea noastră este siguranţa clienților și a angajaților, dar și identificarea cât mai rapidă a soluțiilor care să satisfacă nevoile clientului. Astfel oferim cele mai mai bune servicii energetice și de întreținere - revizii și verificări ale instalațiilor interioare de gaz si montare de sisteme de siguranță pe instalația de gaz, verificări tehnice periodice ale centralei termice, dar și montarea de centrale termice și sisteme de aer condiționat.

Astăzi, peste 700 de angajați din Echipa E.ON Asist Complet, sunt constant activi pentru dezvoltarea constanta de soluții energetice și servicii de calitate, pentru o comunitate de peste 1 milion de clienți.

Cu fiecare alegere mică avem grijă de casa noastră mai mare. Astfel noi îți aducem soluții inovatoare de energie, totul din zona ta de confort, prin instalarea de pompe de caldură și panouri fotovoltaice.

Alege un viitor nelimitat de verde.

Publicat 1 Oct. 2024 Reactualizat 1 Oct. 2024 Expiră 31 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.