-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Responsabil suport activitate comert online

GB WEB INVEST
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

- persoana dedicata si capabila sa isi indeplineasca sarcinile cu eficienta
- eficacitate si operativitate in gestionarea sarcinilor la locul ︂︂︉︃︀︊︀︀​︂︆︄︅​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎de munca si in urmarirea realizarii acestora.
- gandire logica, orientata spre rezultate.
- abilitati excelente de comunicare, atat verbal cat si in scris, cu departamentele interne si partenerii comerciali.
- bune cunostinte de operare PC.
- experienta pe un post similar in domeniul online sau productie textila dar si cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj.

Descrierea jobului

Descriere job si responsabilitati
- supervizаrеа si administrarea partiala sau totala a activitаtii de comert online, implicarea in procesul de ︁︈​︂︂︄​︆︅​︁︉︈productie textila ( articole pentru copii ) precum si in desfacerea ︁︀​︂︃marfii.
- analizeaza stocurile de marfa, stocurile curente de produse finite, administreaza portofoliului de ︁︀​︂︃︃​︇︁​︆︄furinzori de marfa si daca este cazul propune achizitia de marfa sau materiale,
- administreaza clientii printr-o procesare corecta a comenzilor telefonice sau online;
- gestioneaza preturile, campaniile comerciale prin gestionarea portofoliului de furnizori si a brandurilor aflate in portofoliu;
- participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari pentru portofoliul de furnizori si brandurile aflate in portofoliu;
- implementeaza prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si regulile comerciale ale companiei;
- gestioneaza situatiile ce tin de livrarea coletelor prin tinerea legaturii cu clientii si firmele de curierat atunci cand situatia o cere;
- gestioneaza stocurile de produse prezente pe site, sau pe alte platforme partenere de fiecare data cand este cazul;
- furnizeaza informații și asistență clienților si partenerilor prin corespondență electronică sau telefonica;
- urmareste planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
- tine o legatura permanenta cu celelalte departamente;

Activitatea se desfasoara in Timisoara cu acces facil la locul de munca, putandu-se folosi orice mijloc de transport in comun.

Beneficii:
Salarizare fixa, bonificatii, tichete de masa, decontare transport.

Descrierea companiei


Suntem o companie cu peste 15 ani de experienta in domeniul comertului online si al productiei de articole pentru copii. Ne mandrim cu un mediu de lucru dinamic si orientat spre inovatie, unde fiecare membru al echipei este valorizat si incurajat sa isi dezvolte abilitatile.

Publicat 29 Oct. 2024 Reactualizat 19 Nov. 2024 Expiră 28 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.