RESPONSABIL SSM SIBIU / SANTIERE
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- minimum 1 an de experiență în domeniu.
- disponibilitate pentru activitate în șantiere (pe teren).
- studii tehnice (medii sau superioare).
- formare minimă necesară: cursul de specialist SSM - 80 ore (certificat); cunoștințe excelente de legislație de SSM.
- cursul de evaluator de riscuri este un avantaj.
- capacitatea de adaptare a prevederilor generale de protecție a muncii la specificul activităților din firmă.
- adaptabilitate la situații neprevăzute.
- cunoștinte și metode de investigare a accidentelor, noțiuni de bază de medicina muncii, agenți de risc.
- gândire și capacitate de analiză și sinteză.
- discernământ și capacitatea de a rezolva problemele.
- putere de decizie și asumarea responsabilității.
- spirit de ordine și disciplină.
- ușurintă în comunicare, abilități pentru lucrul in echipă.
- permis de conducere cat. B.
- de preferat cu domiciliul în Sibiu / împrejurimi.
- disponibilitate la deplasări / relocări ocazionale.
Descrierea jobului
Departament: SSM
Responsabilități:
- activități specifice SSM în cadrul șantierelor.
- controlul și urmarirea modului în ︁︈︁︉︁︉︇︂︂︉care se aplica reglementarile legislative în vigoare privind Protecția Muncii și PSI.
- aplicarea planului de intervenție în vederea Prevenirii și Stingerii Incendiilor pentru șantierul alocat.
- aplicarea programului de măsuri pentru Protecția Muncii și PSI.
- acordarea de consultanță departamentelor, celor care coordonează diferite departamente din cadrul organizației cu privire la reglementările legislative în vigoare și normele privitoare la Protecția Muncii, Prevenirea și Stingerea Incendiilor.
- asigurarea instruirii și informării personalului tehnico-administrativ și de execuție in probleme de Protecția Muncii, Prevenirea și Stingerea Incendiilor prin cele două forme de instructaj.
- declararea, cercetarea, înregistrarea și tinerea evidentei accidentelor de munca si a bolilor profesionale.
- elaborarea de instrucțiuni proprii de securitate a muncii împreună cu birourile operative de specialitate pentru toate utilajele.
- elaborarea, împreună cu conducerea societății, a listei cu dotarea echipamentelor de protecție și de lucru a salariaților.
- coordonarea serviciilor externe, ocazional.
Beneficii:
- Pachet salarial complex, care recompensează rezultatele și vine în întâmpinarea așteptărilor candidaților (include prime ocazionale, prime de recomandare, tichete de masă).
- Mașină de serviciu, telefon, laptop.
- Reduceri la servicii medicale, asigurări medicale.
- Reduceri la achizițiile de produse și servicii de la comercianții parteneri.
- 7Card, Bookster, coffee - corners.
- Parteneriat bancar.
- Dezvoltare profesională (programe de practică, internship, mentorat, cursuri).
Descrierea companiei
CON-A este o firmă românească cu capital integral privat, fondată în anul 1990. În prezent CON-A este compania-mamă a unui grup de firme cu peste 1.000 de angajați și un portofoliu de lucrări de peste un miliard de euro. Principalele servicii oferite sunt: antreprenoriat general pentru construcții civile și industriale, proiectare, execuție, instalații electrice și mecanice, furnizare de materiale și structuri pentru construcții. CON-A este cel mai experimentat constructor român pe segmentul proiectelor industriale, cu peste 110 fabrici construite de-a lungul celor 33 de ani de experiență pe piață.