Candidatul Ideal
- Nivel studii: superioare;
- Nivel experiență: 2-3 ani;
- Atestări/certificări: Auditor intern, Manager calitate
- Competențe de utilizare a Ms Office;
- Permis auto: categoria B;• Abilități soft: comunicare, responsabilitate, atenție la detalii, capacitate de a lucra organizat cu termene limită, orientare către rezultate, inițiativă, spirit de echipă.
Descrierea jobului
- Planifica activitatile necesare obtinerii/ mentinerii/ extinderii certificarii companiei conform standardelor de referinta;
- Asigura managementul contractelor de certificare a sistemelor de management si interfata cu organismul de certificare;
- Asigura evaluarea conformitatii sistemelor de management prin audituri interne, evidentiind zonele in care sistemul de management necesita imbunatatiri;
- Asigura raportarea performantelor sistemelor de management implementate si certificate, precum si a deficientelor constante, directorului general si propune masuri pentru inlaturarea si prevenirea acestora;
- Actualizeaza si optimizeaza harta proceselor, asigura definirea conforma cu reglementarile si specificul intern a interfetelor proceselor intercompanii;
- Identifica si inregistreaza orice probleme referitoare la sistemele de management;
- Urmareste executia proiectelor si intocmirea documentatiilor necesare din punct de vedere al asigurarii calitatii;
- Urmãreşte indeplinirea conditiilor de competenta si capabilitate, in functie de natura proiectelor contractate;
- Asigurã revizia periodica a Manualului Managementului Integrat si a procedurilor aplicabile, in conformitate cu referentialul ales si cu ultima organigrama in vigoare;
- Participa la elaborarea procedurilor si instrictiunilor de lucru;
- Organizeaza instruiri interne si externe necesare intelegerii, implementarii si mentinerii in parametri functionali a sistemelor de management;
- Verifica realizarea cerintelor clientilor din contracte si proiecte;
- Asigura respectarea cerintelor ce tin de legislatia in domeniul protectiei mediului (gestiune deseuri, contracte cu preluatori de deseuri/responsabilitati, raportari solicitate de legislatia in domeniu);
- Coordoneaza activitatea echipei interdisciplinare constituite conform cerintelor sistemului de management al prevenirii si controlului infectiilor;
- Realizeaza auditurile de secunda parte la furnizori si sustine auditurile externe;
- Asigura obtinerea si mentinerea avizelor, agementelor, autorizatiilor, certificarilor si atestarilor necesare pentru activitati desfasurate in domeniul reglementat, echipamente si personal
- Mentine la zi evidenta atestatelor/autorizatiilor personalului si asigura intocmirea documentatiilor necesare pentru reatasare/reautorizare.
CONFIDENTIAL
Companie verificată
Compania este înregistrată oficial pe website-urile autorităților și ministerelor naționale,
iar informațiile declarate de aceasta în momentul creării contului
corespund cu cele din sursele oficiale.
Joburi similare