Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Responsabil Service și Coordonare Execuție HVAC

CODA CREATIV S.R.L.
1 poziție
Anunț în curs de verificare

Candidatul Ideal


Căutăm un Responsabil HVAC dedicat, capabil să gestioneze lucrările de punere în funcțiune, service și execuție a sistemelor de ventilație pentru proiecte rezidențiale și lucrări cu complexitate tehnică redusă. Acesta va avea un rol activ în relația cu clienții și va coordona activitățile pe șantier pentru a asigura finalizarea eficientă a proiectelor.


Acest rol ți se potrivește dacă ai:
  • Experiență în domeniul HVAC (montaj, service, execuție)
  • Abilități bune de organizare și coordonare a echipei
  • Capacitate de a gestiona relația cu clienții și de a lua decizii independente
  • Disponibilitate pentru deplasări la nivel național
  • Atitudine responsabilă și orientare către rezultate

Descrierea jobului

Responsabilități principale
  • Punere în funcțiune a echipamentelor HVAC pentru proiecte rezidențiale și lucrări de complexitate tehnică redusă (proiectele comerciale fiind gestionate de echipa de inginerie).
  • Service și mentenanță pentru echipamente HVAC, asigurând funcționarea optimă a sistemelor instalate.
  • Executarea sistemelor de tubulatură pentru locuințe rezidențiale, având în coordonare un tehnician ajutător.
  • Gestionarea relației cu clientul, preluând legătura imediat după semnarea contractului pentru a inspecta șantierul și stabili detaliile de execuție; Coordonarea progresului lucrărilor de la prima vizită până la finalizarea montajului și punerea în funcțiune (PIF); Generarea devizului de materiale necesare; Planificarea și organizarea lucrărilor în funcție de priorități și termene.
  • Coordonarea unui tehnician din subordine pentru lucrările de execuție.
  • Gestionarea proiectelor pe plan național, cu o concentrare mai mare în zona București-Ilfov.


Ce îți oferim?
  • Pachet salarial atractiv: salariu fix + bonus pentru fiecare lucrare nouă gestionată.
  • Mașină de serviciu
  • Telefon și laptop de serviciu pentru o organizare eficientă a activității.
  • Posibilitate de avansare după 1-2 ani.
  • Flexibilitate în organizarea timpului de lucru: deși activitatea nu se încadrează strict într-un program 8:00 - 17:00, vor exista perioade cu volum de muncă ridicat și altele mai relaxate, menținându-se un echilibru optim.

Descrierea companiei

CoDa inpiră și sprijină creativ dezvoltarea sănătoasă a comunității de afaceri din România. Dezvoltă demersuri de recrutare creativă, adaptate armonios nevoilor echipei angajatoare și potențialilor angajați. CoDa respectă amprenta unică a fiecărui partener, prețuind și încurajând autenticitatea și integritatea.


Compania angajatoare este o companie multinațională, prezentă pe mai mult de 30 de piețe internaționale. Cu un număr de peste 300 de angajați, aceasta se numără printre principalii producători din Europa.

Publicat 7 Febr. 2025Reactualizat 7 Febr. 2025Expiră 9 Mart. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.