Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Responsabil/ Manager Resurse Umane

DURSA SERVICII CURATENIE S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Persoana agreabila, draguta, cu calitati morale, vesela, matinala, decenta!
Abilitati personale care ne ajuta sa lucram bine impreuna:
Comunicare: sunteţi ︋︅︆️︉︍︍︉​︊️︂︍​︁︁︎︌​︈︇︀︇​︆︆︎︈︀︀️︃︈︃︁︇capabil/ă să comunicaţi clar şi concis, atât în scris cât şi verbal, şi recunoşti faptul că pentru o bună comunicare trebuie să ştiţi să ascultaţi şi să extrageţi informaţia necesară.
Leadership: vă asumaţi responsabilitatea de a atinge obiectivele impuse şi luaţi initiative fară ca să vi se spună ce trebuie să faceţi.
Orientare spre rezolvarea problemelor: sunteţi capabil/ă de a identifica şi analiza o problema existentă/potenţială şi găsiti soluţii potrivite pentru fiecare situaţie în parte.
Încredere: Vă cunoaşteţi punctele tari şi ştiţi de ce sunteţi capabil şi ce puteţi realiza.
Flexibilitate: vă adaptaţi uşor în funcţie de situaţie şi sunteţi deschis către noi idei şi persoane.
Energetic/ă: vă place să indepliniti sarcinile rapid si eficient.
Lucrul in echipă: vă place lucrul în echipă şi de asemenea puteţi lucra indiviual.

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI:
* Gestioneaza si administreaza eficient procesele de salarizare, sarcinile administrative legate de resurse umane;
* Proceseaza si analizeaza salarizarea ︁︀​︂︃︃​︇︃​︁︃︂lunara a angajatilor in conformitate cu politica si procedurile companiei;
* Transmite catre firma de contabilitate documentele necesare intocmirii contractelor individuale de munca;
* Intocmeste pentru fiecare nou angajat FISA DE PERSONAL, parte a procedurii interne a companiei;
* Pregateste si emite documentele legale si rapoartele aferente salarizarii, cum ar fi fluturasii de salarii, pontajele si rapoartele pentru orele suplimentare;
* Gestioneaza dosarele angajatilor inclusiv documentele de angajare, modificarile contractuale, concediile si absentele, si actualizeaza permanent bazele de date;
* Dezvolta si implementeaza politicile si procedurile de Resurse Umane aliniate cu obiectivele companiei si cu legile si reglementarile aplicabile;
* Mentine actualizata evidenta angajatilor, asigurand conformitatea cu reglementarile privind protectia datelor cu caracter personal;
* Colaboreaza cu Departamentul Financiar, Managementul si supervizorii pentru a asigura precizia si corectitudinea informatiilor si documentelor referitoare la salarizarea si administrarea personalului;
* Gestioneaza si rezolva eficient problemele si plangerile angajatilor cu privire la salarizarea lunara;
* Inregistrarea popririlor angajatilor;
* Menținerea relatiei cu furnizorii pentru serviciile externalizate ( medicina muncii, SSM);

Descrierea companiei

Societatea se ocupa cu servicii de curatenie pentru imobile, ansambluri rezidentiale, birouri si clinici medicale.
IntretinereImobile.ro a luat fiinta in 2013 si are in prezent peste 400 de clienti.
Publicat 3 Oct. 2024 Reactualizat 3 Oct. 2024 Expiră 2 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.