Responsabil IT Support Desk
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare în domeniul IT
- Cunoștințe foarte bune legate de sistemele de operare Microsoft Windows Limba engleza - nivel avansat
- Cunoștințe tehnice hardware si software
- Abilități de comunicare, planificare și organizare
Descrierea jobului
- Transpunerea directivelor de grup valabile în Support Desk şi a prevederilor de lucru din țara respectivă
- Efectuarea tuturor ︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂serviciilor de asistență pentru lucrătorii de la birouri
- Prelucrarea Helptickets şi realizarea sarcinilor (activitățile zilnice sau în cadrul proiectelor) cu respectarea directivelor de grup și a prevederilor de lucru
- Semnalarea din timp a problemelor, găsirea soluțiilor de îmbunătățire, etc
- Respectarea procedurilor privind legile anti-cartel, anti-corupție precum și toate celelalte linii directoare relevante în conformitate cu regulile din cadrul companiei
- Salariu atractiv și bonusuri de Paște/Crăciun/Vacanță
- Tichete de masă
- Asigurare de sănătate privată
- Transport gratuit domiciliu-locul de muncă dus-întors tuturor angajaților
Descrierea companiei
Noi creăm mai mult din lemn. Cei peste 11.000 de salariați ai noștri din 10 țări lucrează cu entuziasm, împărtășesc valorile familiei noastre și spiritul inovator. Creăm astfel produse pentru mobilier și design interior, construcții si pardoseli laminate. Ne dezvoltăm continuu - fabricam produse noi, ne extindem pe piețe emergente și oferim perspective motivante salariaților noștri.