Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Responsabil IT-Administrativ Sediul Chiajna

Sediul Regional Chiajna
1 poziție
Anunț în curs de verificare

Candidatul Ideal

Profilul tău
  • Ai studii superioare finalizate; 
  • Ai cunoștințe tehnice în administrarea echipamentelor hardware/birotică;
  • Stăpânești foarte bine pachetul MS Office (Word, Excel);
  • Stăpânești bine limba engleză; cunoașterea limbii germane constituie un avantaj;
  • Îți place să lucrezi în echipă, dar poți să lucrezi cu ușurință și independent;
  • Ai inițiativă, gândire analitică, ești orientat/ă spre atingerea obiectivelor și respectarea deadline-urilor; 
  • Ai  bune abilități de comunicare.

Descrierea jobului

Sumar

Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 9-lea an consecutiv în România și pentru al 8-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.

Rolul tău
  • Contăm pe tine sa monitorizezi procesarea datelor necesare închiderii de zi, a interfeței sistemelor și a conturilor create pentru userii din magazine și depozit, precum și a backup-ului de date
  • Vei fi resposanbil de gestionarea stocului de echipamente hardware
  • Colegii tai conteaza pe tine ca ii vei putea ajuta cu activități operaționale specifice ariei sistemelor IT desfășurate sub coordonarea departamentului IT din sediul central (ex.: instalarea unor PC noi);
  • Colegii din magazine vor conta pe tine să le acorzi sprijin în vederea soluționării problemelor semnalate;
  • Vei colabora cu firme externe pentru asigurarea mentenanței echipamentelor depozit/filiale;
  • Vei fi responsabil de tipărirea și transmiterea în magazine a afișelor;
  • Vei Asigura fluxul privind transmiterea către magazine a documentelor necesare prin poșta internă/camion;
  • Contam pe tine sa gestionezi arhiva de documemte si etichete electronice;
Oferta noastră
  • Contează pe noi pentru un plan personalizat de onboarding și un mentor dedicat; 
  • Contează pe noi pentru cel puțin un weekend liber pe lună și  2 zile libere de Crăciun și Paște, precum și zile de concediu în plus, pe măsură ce crești alături de noi;
  • Pentru că sănătatea ta contează pentru noi, vei beneficia de asigurare medicală privată și asigurare de viață și  accident; 
  • Ne dorim ca ziua ta de naștere să fie specială și de aceea, îți oferim o zi liberă de care să te bucuri;  
  • Contează pe noi pentru dezvoltarea ta continuă asigurată de programele de training dedicate pe care le oferim.

#NoiLidl asigurăm un sistem de salarizare echitabil și nediscriminatoriu pentru toate rolurile din cadrul companiei.

Descrierea companiei

Suntem prezenți pe piața din România din 2011, iar de atunci ne dezvoltăm sustenabil, oferind produse de calitate clienților, respect partenerilor, susținere comunităților locale, iar angajaților noștri, un loc de muncă sigur ce ține cont de beneficiile care contează pentru ei cu adevărat.
În prezent, în România avem peste 300 de magazine, 6 centre logistice și peste 10.500 de angajați în toată țara. În 2023, am fost desemnați Angajator de Top atât în România pentru al 7-lea an consecutiv, iar în Europa pentru al 6-lea an consecutiv.
Fie că lucrează în magazine, în depozite sau în sediile administrative, toți colegii noștri se dedică acelorași valori și motivației de a fi zi de zi, împreună, tot mai buni.

Publicat 4 Mart. 2025Reactualizat 4 Mart. 2025Expiră 3 Apr. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.