Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

RESPONSABIL GESTIUNE MASURA-MENTENANTA

SC ADREM INVEST SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerințe:
  • Studii: Studii medii/superioare în domeniul tehnic/economic, etc;
  • Experiență: Experiență minimum 1 an pe un post similar;
  • Cunoștințe: Cunoștințe avansate de informatică și baze de date.

Abilități și competențe:
  • Spirit de inițiativă, creativitate și flexibilitate;
  • Cunoștințe avansate de operare PC si MS Office (Word, Excel, Power Point);
  • Bune aptitudini de organizare și gestionare a timpului de lucru;
  • Bune abilități de comunicare;
  • Capacitatea de a lucra în condiții de stres și în echipă;
  • Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, flexibilitate la schimbările de strategie;
  • Execuția lucrărilor la termenul si calitatea cerută.

Descrierea jobului

  • Responsabilul Gestiune Măsură-Mentenanță asigură efectiv evidența fizică și scriptică a stocurilor de materiale și alte bunuri;
  • Operează în programul de gestiune Bstock mișcările de materiale;
  • Zilnic crează cereri în aplicația de încărcare a documentelor contabile, financiare și de gestiune, pe masura primirii acestora;
  • Pentru achizițiile de mijloace fixe și obiecte de inventar, se efectuează recepția echipamentelor și se întocmește procesul verbal de punere în funcțiune, setul complet de documente pentru acest tip de achiziții se transmite către contabilitate;
  • Păstrează și arhivează documentele justificative legate de stocuri;
  • Efectuează lunar inventarul stocurilor și este prezentat la cerere;
  • Urmărește corespondența dintre consumurile operate în programul informatic CM2 din contabilitate și consumurile operate în programul de gestiune Bstock pe zile și cantități;
  • Depozitează în spații si condiții corecte stocurile de bunuri si materiale;
  • Emite avize de expediție pentru bunurile ce părăsesc firma în condițiile prevăzute de lege;
  • Urmărește ca bunurile recepționate introduse în stocul magaziei centrului să fie sigilate sau în perfectă stare de funcționare atunci când ele nu sunt sigilate;
  • Expediază bunurile către clienți în condiții optime de transport;
  • Efectuează propuneri de casare și le inaintează șefului ierarfic;
  • Participă la inventarierea anuală;
  • Predă Colectorilor de deșeuri bunurile pentru care există decizie de casare și întocmește documentele aferente;
  • Are o evidență cu materialele și bunurile în custodie, atât pentru stocurile care există în deposit, cât și pentru cele care există la parteneri.

Beneficii:
  • Pachet salarial competitiv;
  • Bonusuri pentru performanţă;
  • Oportunități de dezvoltare atât profesională, cât și personală, într-un mediu profesionist și dinamic.

Descrierea companiei

Grupul Adrem sprijină tranziția spre energie regenerabilă prin oferta sa de soluții și servicii dedicate domeniului energetic, prin intermediul celor trei companii – Adrem Invest, Adrem Engineering și Adrem Link – fiecare specializată pe segmentul ei de piață. Peste 1.000 de angajați din 18 județe asigură expertiza și abilitățile necesare pentru planificarea, dezvoltarea și implementarea soluțiilor la cheie, personalizate nevoilor clienților noștri, acoperind proiecte la nivelul întregii țări. De 30 de ani, oferim clienților noștri produse, soluții și servicii dedicate domeniului energetic.
Publicat 5 Febr. 2025Reactualizat 5 Febr. 2025Expiră 7 Mart. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.