Responsabil Evidenta Mijloace Fixe/Inventar
IPORO COM
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Ne dorim să ai:
- Studii superioare în domeniul finanțelor, contabilității sau economiei (preferabil);
- Experiență anterioară în gestionarea mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar este esențială;
- Experiență în utilizarea sistemului ERP Charisma (preferabil);
- Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a colabora eficient cu diferite departamente;
- Atenție la detalii și o abordare organizată în ceea ce privește munca;
- Preocupare constantă pentru învățare și îmbunătățire continuă în activitățile desfășurate;
Descrierea jobului
Ce vei face:
- Înregistrarea și ținerea evidenței mijloacelor fixe și obiectelor de inventar din departamente;
- Inventarierea periodica a ︁︈︂︂︄︇︀︁︁echipamentelor specifice fiecarui departament;
- Operarea în stoc a mişcărilor de marfă;
- Intocmirea de diverse rapoarte solicitate de catre managementul companiei;
- Colaborarea cu ceilalţi membri ai departamentului pentru buna funcţionare a acestuia;
- Monitorizarea verificarii metrologice a cantarelor;
- Identificarea nevoilor și achizitia de obiecte pentru diferite gestiuni la solicitarea managementului;
- Mentinerea standardelor prin informarea departamentului achizitii cu privire la istoricul de achizitie al obiectelor;
- Intocmire si verifcarea devizelor de lucrari efectuate de departamentul tehnic.
- Înregistrarea și ținerea evidenței mijloacelor fixe și obiectelor de inventar din departamente;
- Inventarierea periodica a ︁︈︂︂︄︇︀︁︁echipamentelor specifice fiecarui departament;
- Operarea în stoc a mişcărilor de marfă;
- Intocmirea de diverse rapoarte solicitate de catre managementul companiei;
- Colaborarea cu ceilalţi membri ai departamentului pentru buna funcţionare a acestuia;
- Monitorizarea verificarii metrologice a cantarelor;
- Identificarea nevoilor și achizitia de obiecte pentru diferite gestiuni la solicitarea managementului;
- Mentinerea standardelor prin informarea departamentului achizitii cu privire la istoricul de achizitie al obiectelor;
- Intocmire si verifcarea devizelor de lucrari efectuate de departamentul tehnic.
Descrierea companiei
Inaugurat in 2012, Kronwell este primul hotel business&lifestyle de 4 stele al Brașovului și un apreciat centru de evenimente privat sau corporate.
Publicat
1 Nov. 2024
Reactualizat
1 Nov. 2024
Expiră
1 Dec. 2024
Joburi similare