Responsabil Clientela Premium Invest
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii universitare, ideal in domeniul financiar-bancar/piete de capital/fonduri de investitii;
- Minim 2 ani experienta in pozitii de administrare relatii clienti/vanzare in domeniul bancar;
- Cunostinte despre piete financiare in ansamblu, produse de trezorerie, produse de investitii si piete de capital;
- Constituie avantaj experienta anterioara in pozitii de Private Banking, Premium, asset management, brokeraj/piete de capital/fonduri de investitii;
- Limba engleza – nivel avansat.
Descrierea jobului
- Administreaza relatia cu clientii persoane fizice care indeplinesc conditiile de incadrare in segmentul Premium Invest (AUM intre ︃︁︄︅︄︀︁︂︁60 k – 250k EUR);
- Raporteaza Coordonatorului Regional / Directorului FWR;
- Candidatul selectat va avea biroul in Bucuresti.
📝 O zi normală în rolul acesta:
- Mentine si dezvolta relatii de business cu clientii existenti din portofoliul alocat, contribuie activ la cresterea satisfactiei clientilor prin construirea unei relatii de colaborare pe termen lung;
- Identifica si inroleaza clienti externi noi si/sau migreaza clienti din alte segmente care indeplinesc conditiile de migrare in Premium Invest;
- Identifica nevoile financiare ale clientilor si recomanda solutii de investitii adecvate;
- Monitorizeaza calitativ si cantitativ portofoliul de produse pentru clientii din regiunea alocata;
- Participa la dezvoltarea de noi procese, produse, tactici sau strategii;
- Executa orice alta sarcina legata de fluxul firesc al activitatii si misiunea postului, inclusiv diverse rapoarte de activitate solicitate de superiorii functionali (se aplica pentru toate nivelurile de specializare).
🎯Ce îți oferim noi?
- Dorim să avem o colaborare pe termen lung cu fiecare coleg și pentru aceasta îți oferim un job într-o industrie stabilă și sigură, astfel încât să nu ai nicio grijă.
- Șansa de a avea o carieră de succes, de a avansa în orice direcție profesională îți dorești.
- Petrecem 8 ore din zi la locul de muncă, din acest motiv pentru noi este important să îți oferim un mediu de lucru plăcut, în care vii relaxat.
- Dorim să ne construim o relație apropiată chiar și atunci când nu suntem în același birou, de aceea îți oferim acces la diverse comunități și proiecte suplimentare, astfel încât să poți fi implicat și să te simți parte din echipă.
- Dezvoltarea profesională este importantă pentru toți, astfel noi îți oferim Platforma Hive unde găsești cursuri, mereu la îndemână.
✨Beneficii:
- Al 13-lea salariu chiar înainte de Crăciun.
- Minimum 26 de zile libere - pauzele sunt necesare tuturor.
- Zile libere suplimentare pentru evenimentele dorite sau neprevăzute din viața ta.
- Deoarece suntem conștienți de importanța dezvoltării tale profesionale, îți oferim 4 zile libere pe an pentru a-ți permite să investești în învățare.
- Asigurare de viață - în caz de accidente sau intervenții medicale.
- Platforma Benefit - îți poți adapta lunar preferințele în funcție de nevoi: abonament medical la clinică privată, tichete de masă, culturale sau de vacanță, pensie privată, vouchere, smart experience, toate sau doar ce ți se potrivește.
- Compensații salariale în funcție de situația individuală a fiecărui angajat astfel încât să asigurăm sprijinul și susținerea necesare în orice moment.
- Primă cu ocazia sărbătorilor, atât pentru tine, cât și pentru copii.
- Competiții sportive interne - toți avem nevoie de puțină mișcare în viața noastră, promovăm un stil de viață activ și sănătos pentru toți angajații.
- Organizăm evenimente de tip teambuilding, petrecere de Crăciun și ieșiri lunare cu echipa pentru a consolida relațiile interpersonale și pentru a ne bucura împreună de momente de relaxare și distracție, în afara programului obișnuit de lucru.
- Sistem de plată variabilă și creșteri salariale care țin cont de performanțele angajaților.
- Program gratuit de testare vocațională pentru copiii angajaților cu vârsta cuprinsă între 14-18 ani.
👫 Vino cu noi în echipă
Pași în proces:
- discuție de cunoaștere cu HR-ul.
- chestionar de personalitate “Great People Inside”.
- discuție cu viitorul tău manager.
Descrierea companiei
Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.
Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.
Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.
Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.
Te asteptam pe pagina noastra de cariere https://cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!