-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Responsabil Back Office / Organizare de evenimente

Urban Events
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Studii superioare.
Minim 2 ani experiență în roluri administrative similare.
Cunoștințe avansate de MS Office și limba engleză.
Abilități excelente de comunicare, organizare și atenție la detalii.
Capacitatea de a lucra eficient sub stres și de a respecta termenele limită
Experiența în organizarea de evenimente reprezintă un avantaj major.

Descrierea jobului

Responsabilități principale:

Gestionarea documentației administrative (contracte, facturi) și comunicarea cu clienții, artiștii și partenerii companiei.
Organizarea întâlnirilor și semnarea ︃​︁︇​︁︇︉​︁︃︂documentelor cu artiștii și clienții.
Supervizarea activităților din departamentele de vânzări și customer service.
Digitalizarea și actualizarea documentelor în sisteme precum Trello.
Suport administrativ pentru echipă, inclusiv înlocuirea reprezentantului de vânzări în absența acestuia.
Contactarea furnizorilor și negocierea condițiilor favorabile.
Monitorizarea pieței și propunerea de soluții pentru îmbunătățirea proiectelor existente.

Descrierea companiei

La Urban Events, ne-am făcut un obicei din a livra servicii de entertainment și consultanță care depășesc mereu așteptările. Tocmai de aceea, activitatea noastră se întinde dincolo de propunerea unui playlist sau a unui artist celebru. Suntem consultanți și oameni de acțiune. Dezvoltăm concepte de entertainment, special gândite pentru evenimentul tău, în funcție de ceea ce discutăm împreună. Artiști, sonorizare, scenă, lumini și efecte speciale – suntem aici să găsim mixul perfect pentru tine. Atunci când alegi să lucrezi cu specialiști, ai garanția că-ți vor fi alături pe tot parcursul pregătirii evenimentului și că vor căuta cele mai bune soluții pentru tine. În plus, ai siguranța că pot anticipa situațiile neprevăzute și că au tot timpul un plan de acțiune bine pus la punct, astfel încât tu să poți sta fără griji.

Echipa noastră este formată din specialiști cu experiență extinsă, care pun toată pasiunea în ceea ce fac. Sunt la curent cu fiecare trend, oricât de nou, știu ce mix de artiști să aleagă pentru tine și ce melodii vor chema toți invitații de la un party pe ringul de dans. Indiferent de tipul de petrecere pe care îl organizezi: că e vorba de muzica pentru propria nuntă, de muzica pentru botezul copilului tău, de muzica pentru petrecerea firmei la care lucrezi sau de muzica pentru o conferință, poți conta pe expertiza membrilor echipei Urban Events.
Publicat 15 Nov. 2024 Reactualizat 15 Nov. 2024 Expiră 22 Nov. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.