Candidatul Ideal
Compania noastră caută un Responsabil Administrativ Financiar dedicat și talentat pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și cu o pasiune pentru domeniul administrativ-financiar aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine.
Candidatul ideal:
Studii superioare finalizate in domeniul economic (minim licenta, preferabil master)
Experienta de minim 3 pe un post administrativ/economic;
Experienta de minim 1 an in raportari financiare
Engleza nivel mediu
Cunostinte legislative de baza in domeniile din perimentrul de activitate;
Cunostinte solide de MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), softuri de exploatare baze de date/ERP
Capacitate de analiza si sinteza
Foarte bune abilitati de comunicare
Capacitate de organizare si planificare
Atentie deosebita la detalii
Adaptabilitate si dorinta de invatare
Integritate si responsabilitate
Descrierea jobului
Responsabilitatile postului:
Analiza si gestiunea documentelor financiare si contractuale
Analizeaza documentele contractuale si ofera suport pentru intocmirea cash-flow-urilor proiectelor.
Urmareste, din punct de vedere financiar, derularea contractelor cu clientii si furnizorii.
Asigura verificarea si transmiterea facturilor impreuna cu documentele justificative.
Monitorizeaza performantele financiare ale agentiei si intocmeste rapoartele aferente
2. Realizeaza lucrarile specifice de inchidere lunara (analiza proiecte, raport de productie, etc):
Participa la elaborarea si urmarirea bugetului de venituri si cheltuieli al agentiei.
Efectueaza analize si rapoarte financiare solicitate de superiori.
Asigura suportul administrativ si operational pentru agenti
3. Asigura asistenta Directorului Agentiei in activitati administrative (documente, organizare).
Administreaza documentele agentiei (emitere, arhivare).
Gestioneaza pontajele, concediile si orele suplimentare ale angajatilor.
4. Implicare in procese de imbunatatire si respectare a procedurilor:
Identifica si propune solutii pentru optimizarea proceselor financiare
Aplica prevederile Sistemului de Management Integrat
Contribuie la eficientizarea raportarilor periodice
Oferim pachet salarial atractiv, oportunități de creștere profesională și un mediu de lucru stimulant, bonuri de masa, al 13lea salariu, pachet de servicii medicale la o clinica privata, etc.
Numai candidatii selectati vor fi contactati.
Descrierea companiei
Proiectant si integrator de solutii multi-tehnice, IMSAT ofera servicii integrate ca antreprenor general sau divizate ca furnizor de pachete tehnice, pentru urmatoarele specializari: automatizari si sisteme industriale, roboti industriali si sisteme de celule robotizate, sisteme de securitate, instalatii electrice, instalatii mecanice, HVAC si echipamente electrice.
Recunoscuti ca experti de incredere, suntem alaturi de clientii nostri in toate etapele unui proiect, de la proiectare la management de proiect, fabricatie, montaj, punere in functiune si mentenanta si oferim solutii pentru cele mai complexe aplicatii din domeniile: industrial, infrastructura cladiri, infrastructura transporturilor si energie.
Membra a grupului francez SNEF din 2007, IMSAT numara astazi un colectiv de peste 900 de angajati, o cifra de afaceri medie anuala de 60 de milioane de euro, cu proiecte implementate in peste 35 de tari de pe glob in cei 60 de ani de istorie.