Candidatul Ideal
O buna cunoastere a furnizorilor de servicii si materiale
Cunostinte de operare PC (MS Office)
Abilitati de organizare si prioritizare;
Abilitati de comunicare si negociere cu furnizorii;
Usurinta, claritate si coerenta in exprimare;Preocupare pentru dezvoltare profesionala
Cunostinte de operare PC (MS Office)
Abilitati de organizare si prioritizare;
Abilitati de comunicare si negociere cu furnizorii;
Usurinta, claritate si coerenta in exprimare;Preocupare pentru dezvoltare profesionala
Descrierea jobului
Planifica, negociaza si stabileste colaborari cu furnizori de materiale si servicii;
Solicita oferte de pret, face comparatii complete si propune conducerii achizitii care se incadreaza in parametrii de buget, timp, calitate, garantii;
Verifica din punct de vedere comercial contractele de achizitii si intervine pentru clarificarea detaliilor contractuale;
Verifica facturi primite de la furnizori pentru conformitate cu comenzile lansate si livrate, prelucrare date, intocmire referate pentru plata facturi furnizori, in vederea emiterii documentelor de plata prevazute in contracte;
Identifica activ noi furnizori, pentru diversificarea si optimizarea portofoliului de furnizori si subcontractori locali;
Monitorizeaza si Evaluaza colaborarea cu furnizorii si se asigura de respectarea termenilor contractuali;
Identifica solutii de optimizare a costurilor si a timpilor de livrare;
Negociaza preturile cu furnizorii pentru a asigura cele mai bune preturi de pe piata;
Cautarea in mod activ de tehnologii si solutii noi de materiale;
Aplica principiile si politicile companiei in ceea ce priveste achizitiile, aparand intotdeauna interesele companiei si ale imaginii sale;
Pregateste, lanseaza si urmareste comenzile de achizitie(cu formular) a tuturor materialelor si a serviciilor/lucrarilor in colaborarea cu Departamentul de Productie ;
Pastreaza in permanenta legatura cu managerii proiectelor aflate in derulare;
Informeaza furnizorii despre neconformitati ;
Realizeaza, in caz de nevoie, deplasari pe teren pentru indeplinirea anumitor sarcini;Are o atitudine politicoasa atat fata de colegi cat si de toate persoanele cu care vine in contact in cadrul firmei
Solicita oferte de pret, face comparatii complete si propune conducerii achizitii care se incadreaza in parametrii de buget, timp, calitate, garantii;
Verifica din punct de vedere comercial contractele de achizitii si intervine pentru clarificarea detaliilor contractuale;
Verifica facturi primite de la furnizori pentru conformitate cu comenzile lansate si livrate, prelucrare date, intocmire referate pentru plata facturi furnizori, in vederea emiterii documentelor de plata prevazute in contracte;
Identifica activ noi furnizori, pentru diversificarea si optimizarea portofoliului de furnizori si subcontractori locali;
Monitorizeaza si Evaluaza colaborarea cu furnizorii si se asigura de respectarea termenilor contractuali;
Identifica solutii de optimizare a costurilor si a timpilor de livrare;
Negociaza preturile cu furnizorii pentru a asigura cele mai bune preturi de pe piata;
Cautarea in mod activ de tehnologii si solutii noi de materiale;
Aplica principiile si politicile companiei in ceea ce priveste achizitiile, aparand intotdeauna interesele companiei si ale imaginii sale;
Pregateste, lanseaza si urmareste comenzile de achizitie(cu formular) a tuturor materialelor si a serviciilor/lucrarilor in colaborarea cu Departamentul de Productie ;
Pastreaza in permanenta legatura cu managerii proiectelor aflate in derulare;
Informeaza furnizorii despre neconformitati ;
Realizeaza, in caz de nevoie, deplasari pe teren pentru indeplinirea anumitor sarcini;Are o atitudine politicoasa atat fata de colegi cat si de toate persoanele cu care vine in contact in cadrul firmei
Descrierea companiei
CAEN 1039 - Conservare si prelucrare fructe