Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Responsabil/a salarizare

Strabag SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Foarte bune cunoștințe în calculul salariilor, dar și experiență în operarea unui soft de salarizare și administrare de personal;
  • Foarte bune cunoștințe de legislația muncii;
  • Cunoașterea la nivel minim B2 a unei limbi străine (engleză sau germană);
  • Bune abilităţi de comunicare;
  • Gestionare eficiență a resurselor și acuratețe;
  • Atenție deosebită la detalii;
  • Disponibilitate de lucru în echipă;
  • Cunoştinţe avansate de operare pe calculator (Word, Excel, Outlook, PowerPoint);

Descrierea jobului

  • a) Administrare personal:
  • Întocmește documentele necesare angajării/modificării/desfacerii contractelor individuale de muncă pentru salariații alocați. În acest sens verifică și ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂prezentarea de către salariat/persoanele responsabile a documentelor cerute de legislație sau de către reglementările interne;
  • Înregistrează angajările/modificările/incetările contractelor individuale de munca pe platforma internă AS4U;
  • Efectuează toate inregistrările în REVISAL cerute de legislatie;
  • Eliberează toate adeverințele/certificatele solicitate de către salariați, prevăzute de către legislație;
  • Răspunde la întrebarile venite din direcția salariaților ( prin intermediul platformei dedicate și prin intermediul persoanelor responsabile , cu privire la CCM, Regulamentul intern, CIM, calculul salarial, drepturi legale sau alte aspecte care decurg din sau în legătură cu raportul de muncă;
  • Solutionează diverse situatii legate de rețineri, calcul salarial;
  • Intocmește situatii către audit intern/extern, când este cazul;
  • Acordă suport în cazul controalelor autorităților atunci când este cazul.
  • Intocmește situațiile statistice solicitate de INSSE;
  • Pregătește negocierea colectivă anuală;
  • Intocmește / modifică ori de câte ori este cazul REGULAMENTUL Intern și Regulamentul Cadru;
  • Se ocupă de arhivarea fizică si electronică a tuturor documentelor specifice dosarului de personal (utilizând aplicația internă dedicată a societății)
  • b) Calcul salarii:
  • Realizează calculul salarial lunar pentru salariații alocați;
  • Înțelege cum lucrează programul intern utilizat pentru calculul salariilor, cum este definit, cum lucrează și care este transpunerea în contabilitate a fiecărui element care intervine în calculul de salarii cu tot ce presupune acesta;
  • Se ocupă de verificarea concediilor medicale și înregistrarea acestora (a câmpurilor relevante pentru calculul concediului medical și pentru declarația 112, in programul intern dedicat ( platforma AS4U);
  • Urmărește și întelege pontajele înregistrate în aplicațiile interne pentru salariați TESA, respectiv muncitori și depistează , când este cazul, motivele pentru care acestea nu se importă/ se importă defectuos în programul pentru calcul salarii;
  • Urmărește și întelege deconturile aferente deplasărilor înregistrate în aplicațiile interne pentru salariați TESA, respectiv muncitori și depistează , când este cazul, motivele pentru care acestea nu se importă/se importă defectuos în programul pentru calcul salarii;
  • Urmarește și înțelege notele contabile aferente salariilor și explică, la nevoie, pentru departamentul contabilitate (”bilanț”) anumite particularități ale lunii;
  • Întocmește declaratia 112 pentru societățile/persoanele alocate – în acest sens, ori de câte ori apar modificări la declarația 112, poartă discuții cu programatorii externi care administreaza aplicația ce efectuează această declarație, în scopul implementării corecte a modificărilor apărute,
  • Pregătește /efectuează - prin intermediul aplicațiilor interne dedicate -plata taxelor/contribuțiilor salariale, a reținerilor din salarii ( popriri, asigurari), etc.
  • Utilizează toate facilitățile oferite de platforma internă AS4U, pentru realizarea unor situații diverse, în funcție de necesități;
  • Transmite situații către contabilitate (retineri,centralizator salarii, info D112 referitor la taxele salariale, tichete de masă, deconturi deplasare, zboruri )
  • Se asigură că întocmeșteși depune lunar, sau ori de cate ori este necesar, în termenele legale, corect și complet, dosarele pentru recuperarea sumelor aferente concediilor medicale suportate din FNUASS sau a concediilor medicale pentru accidente de muncă
  • Se ocupă de printarea statelor de plată și arhivarea fizică/electronică a documentelor ce au stat la baza calculului salarial ( utilizând aplicația internă dedicată a societății)

Descrierea companiei

STRABAG

Progresul începe cu noi.

Aproape 83.000 de oameni lucrează în STRABAG, în peste 12.000 de santiere din întreaga lume, pentru progres. Proiectele noastre sunt unice și cu o individualitate puternică, la fel ca fiecare dintre noi. De la construcții și inginerie structurală, construcții de drumuri și inginerie civilă, construcții de poduri și săpături de tuneluri, dezvoltare de proiecte, producție de materiale de construcții sau managementul clădirilor - gândim în perspectivă și ne propunem să devenim cel mai inovator și durabil grup de tehnologie în construcții din Europa. Oportunități egale de șanse, diversitatea și incluziunea sunt părți integrale a ceea ce suntem și este modul nostru de operare. Lucrăm împreună ca parteneri pentru a finaliza proiecte cu succes și pentru a crește odată cu noile provocări. Împreună realizăm lucruri mari.

Construiește-ți viitorul alături de noi!

Aplică acum pentru a deveni parte din echipa noastră.

Publicat 11 Iul. 2024 Reactualizat 11 Iul. 2024 Expiră 10 Aug. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.