Candidatul Ideal
Cautam o persoana cu experienta de cel putin un an pe zona de sales, telesales sau customer support, care sa aiba bune abilitati de comunicare si persuasiune, si sa fie orientata catre nevoile clientilor.
Must have:
- Experienta profesionala de minim 3 ani, din care cel putin 1 an in vanzari, telesales sau customer support;
- Studii superioare;
- Abilitati foarte bune de comunicare verbala si non-verbala;
- Cunostinte foarte bune de limba romana – vorbit si scris;
- Abilități excelente de negociere;
- Rezistenta la munca repetitiva;
- Abilitati organizatorice;
- Orientare catre rezultate.
Nice to have:
- Cunoștințe în utilizarea instrumentelor de CRM sau alte aplicații relevante pentru vanzari;
- Cunostinte de limba engleza la un nivel conversational;
- Initiativa, proactivitate;
- Flexibilitate si adaptabilitate;
- Atentie la detalii;
- Abilitatea de a lucra in echipa.
Descrierea jobului
- Prospectarea pietei si analiza concurentei in vederea identificarii de noi clienti (B2B);
- Extinderea portofoliului de clienti;
- Abordarea telefonica a clientilor din baza de date si din alte surse;
- Furnizarea de informatii corecte si complete privind serviciile companiei;
- Gestionarea bazei de date prin actualizarea constanta a informatiilor;
- Identificarea de canale noi de promovare si vanzare a serviciilor companiei;
- Participa activ la campaniile de vanzari prin indeplinirea obiectivelor personale de vanzari;
- Participarea la intalniri cu clientii potentiali;
- Participarea la sedintele si trainingurile periodice organizate;
- Participarea la evenimente si targuri.
Beneficii:
- Lucru intr-un mediu profesionist si antrenant, alaturi de o echipa tanara si entuziasta;
- Pachet salarial competitiv;
- Perspective de dezvoltare si promovare;
- Sistem motivant de bonificare, in functie de rezultatele obtinute;
- Laptop, telefon mobil;
- Pregatire profesionala continua, atat “on the job”, cat si prin participarea la programe de training de vanzari si negociere.
Descrierea companiei
INTERNATIONAL HOUSE este una din cele mai prestigioase institutii educationale din Marea Britanie, cu sediul la Londra. Fondată în 1953, cuprinde o reţea de 160 de şcoli de limbi străine în peste 50 de ţări. În şcolile din cadrul reţelei se predau limbile engleză, spaniolă, germană, franceză şi o gamă variată de alte limbi. La nivel global şcolile IH formează peste jumătate din toţi absolvenţii CELTA. În reţea sunt peste 200000 de cursanţi, iar şcolile IH angajează peste 5800 de profesori.
De 20 de ani în România, International House Bucharest oferă servicii de înaltă calitate colaboratorilor săi și este renumit pentru cursurile de limba engleză oferite, fiind in acelasi timp liderul cursurilor de engleza pentru afaceri din Romania.
De-a lungul existenței sale în România, International House Bucharest a pregătit peste 15000 de angajați în peste 350 de companii multinaționale, care operează în țara noastră în toate industriile.
Premiile dobândite de-a lungul timpului au demonstrat că motto-ul “Happy Learners are Effective Learners” este o realitate măsurabilă, iar cele 12 puncte de excelență din maximum de 12 obținute în ultima inspecție Eaquals sporesc încrederea și dedicarea partenerilor săi de a continua colaborarea cu centrul numărul 1 din România în predarea limbilor străine.
DE CE RECRUTAM ?
INTERNATIONAL HOUSE se extinde continuu.
INTERNATIONAL HOUSE investeste permanent in capitalul de resurse umane.
Proiectele in curs de desfasurare si cele viitoare vor oferi candidatilor oportunitatea de a avea acces la dezvoltare profesionala continua si de a face parte dintr-o companie de TOP care deserveste la randul ei companii de TOP din toate sectoarele de activitate.