Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Reprezentant vanzari b2b - Telekom Romania

GLOBAL CONNECTIONS & COMMUNICATIONS SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Esti o persoana dornica sa creasca intr-un mediu inovator care incurajeaza dezvoltarea si iti place sa construiesti relatii de durata cu colegii si clientii?
Gasesti repede solutii agile si ai experienta in industria tehnologiei? Citeste mai departe, acest rol poate fi unul potrivit pentru tine.
Global Connections & Communications functioneaza ca dezvoltator de solutii integrate de tehnologie si comunicatii.
Suntem specializati in a livra performanta bazata pe tehnologie cu impact crescut in business iar partenerul nostru principal e Telekom Romania, cea mai mare companie de telecomunicatii din tara noastra.

Ce este important pentru noi
  • Capacitatea de a dezvolta relatii relevante cu colegii si clientii nostri;
  • Orientare catre identificarea de solutii, cu relevanta în industria tehnologiei (preferabil telecomunicatii);
  • Capacitate de a lucra simultan cu mai multe grupuri de interes (clienti, colegi, management) si de a prioritiza sub presiune;
  • Experienta într-un rol B2B costituie avantaj
  • Abilitati relevante de comunicare, prezentare si sales;
  • Atitudine orientată catre client;
  • Structura organizata, proactiva, orientata spre “ do IT better”

Cunostinte, Aptitudini & Abilitati necesare:
  • Orientare spre rezultate; Automotivare;
  • Proactiv; Initiativa; Creativitate;
  • Abilitati de ascultare;
  • Tehnici de vanzare;
  • Bune cunostinte de operare PC;

Descrierea jobului

Cautam un Reprezentant Vanzari B2B pentru Call Center Telekom, care sa se alature echipei noastre dinamice si sa contribuie la extinderea relatiilor cu clientii business.

Ce asteptam de la tine:
  • Sa dezvolti relatii de incredere cu clientii, pentru a asigura continuitate business-ului pe termen lung;
  • Sa fii responsabil pentru fiecare client din portofoliu. Sa pastrezi cu succes un portofoliul de clienti prin reinnoirea contractelor;
  • Sa ai atitudine de consultant: sa stii sa identifici nevoile clientilor pe termen scurt, mediu si lung, sa stii sa recomanzi mixul potrivit de solutii pentru clienti, sa identifici noi oportunitati de business pentru cresterea portofoliului de clienti;
  • Sa fii proactiv in rezolvarea problemelor clientilor in timp util, cu ajutorul echipelor suport;
  • Sa sustii si sa comunici cu clientii oportunitatile de marketing: invitatii la evenimente, newslettere, articole relevante, etc;
  • Sa oferi si sa ceri feedback de la toate grupurile de interes (colegi/clienti/parteneri, management); Sa actionezi in urma feedback-ului primit;
  • Sa pastrezi actualizate la zi toate sisteme pe care le folosim intern in procesul de ofertare si vanzare: (CRM, Teams, etc);

Ce oferim la schimb:
  • Comisioane lunare din vanzari si bonusuri anuale de performanta
  • Decontare transport;
  • Instrumente de comunicare: laptop, telefon mobil, licente;
  • Oportunitati de dezvoltare profesionala, prin acces la cursuri de formare profesionala;
  • O echipa pasionata de tehnologie si antrenata pentru performanta.
  • Un mediu de lucru prietenos si constructiv.
Publicat 9 Ian. 2025Reactualizat 9 Ian. 2025Expiră 8 Febr. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.