Candidatul Ideal
- Studii superioare
- Bune abilități de comunicare scrisă și verbală
- Compentențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune
- Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face
- Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților
- Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte
- Responsabilitate, initiativă
- Abilități de lucru în echipă
- Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții/vânzări reprezintă un avantaj
- Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet
- Cunostințe de limba engleză – mediu.
Descrierea jobului
- Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta
- Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne
- Identificarea ︃︁︄︂︂︅︅︂︃nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat
- Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților
- Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei
- Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat
- Gestionarea portofoliului de clienți existenți
- Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor
Descrierea companiei
Recrutez pentru cineva.
Firma in discutie se ocupa cu semnatura electronica, arhivare electronica. Discuta cu contabili le ofera suport dar si cu divizia b2b, clienti ai firmei.
Firma in discutie se ocupa cu semnatura electronica, arhivare electronica. Discuta cu contabili le ofera suport dar si cu divizia b2b, clienti ai firmei.
Publicat
2 Dec. 2024
Reactualizat
2 Dec. 2024
Expiră
1 Ian. 2025
Joburi similare
-
-
- 2 Dec. 2024
Reprezentant clienti / Call Center - Autoklass Chitila
S.C. Autoklass Center S.R.L
București, Ilfov, Buftea și alte 2 orașe