Candidatul Ideal
SCOPUL PRINCIPAL AL POSTULUI
* Sa contribuie la realizarea obiectivelor companiei prin desfasurarea de activitati de vanzare a produselor finantatorului, de sprjinire a proceselor, atat in interiorul cat si in exteriorul organizatiei, conform ariei de competenta stabilite si a procedurilor interne.
* Raspunde de gestionarea si pastrarea unei bune relatii cu clientii, colegii, vendorii si furnizorii, astfel incat sa isi indeplineasca sarcinile repartizate de catre conducere si sa gaseasca solutii de imbunatatire a activitatii de vanzari in aria arondata.
CUNOSTIINTE SI ABILITATI PROFESIONALE SI TEHNICE
* Cunostinte generale de business: vanzari, finante, marketing, gestionare portofoliu, etc care sa permita sustinerea unor discutii atat la nivel operational cat si executiv
* Intelegerea mecanismului de functionare a unei societati de leasing
* Limba engleza – nivel avansat, scris si vorbit
* Cunostinte complexe de Microsoft Office (excel, word, outlook, ppt)
* Carnet de conducere categoria B si disponibilitatea de a calatori in zona arondata pentru contactarea potentialilor clienti
APTITUDINI SI CALITATI
* Orientare catre client
* Abilitatea de a lua decizii si de a propune solutii
* Gandire analitica, abilitati de comunicare si prezentare (forma scrisa si verbala)
* Spirit de echipa, perseverenta, flexibilitate, buna organizare si autodisciplina in munca
* Capacitatea de a lucra sub presiunea timpului si de a raspunde solicitarilor in termenele stabile
* Abilitati de negociere
STUDII
* Studiile superioare finalizate, de preferat in domeniul economic
EXPERIENTA PROFESIONALA
* Minim 1 an de experienta in domeniul financiar-bancar
* Minim 2 ani experienta in vanzari si/sau marketing
* Sa contribuie la realizarea obiectivelor companiei prin desfasurarea de activitati de vanzare a produselor finantatorului, de sprjinire a proceselor, atat in interiorul cat si in exteriorul organizatiei, conform ariei de competenta stabilite si a procedurilor interne.
* Raspunde de gestionarea si pastrarea unei bune relatii cu clientii, colegii, vendorii si furnizorii, astfel incat sa isi indeplineasca sarcinile repartizate de catre conducere si sa gaseasca solutii de imbunatatire a activitatii de vanzari in aria arondata.
CUNOSTIINTE SI ABILITATI PROFESIONALE SI TEHNICE
* Cunostinte generale de business: vanzari, finante, marketing, gestionare portofoliu, etc care sa permita sustinerea unor discutii atat la nivel operational cat si executiv
* Intelegerea mecanismului de functionare a unei societati de leasing
* Limba engleza – nivel avansat, scris si vorbit
* Cunostinte complexe de Microsoft Office (excel, word, outlook, ppt)
* Carnet de conducere categoria B si disponibilitatea de a calatori in zona arondata pentru contactarea potentialilor clienti
APTITUDINI SI CALITATI
* Orientare catre client
* Abilitatea de a lua decizii si de a propune solutii
* Gandire analitica, abilitati de comunicare si prezentare (forma scrisa si verbala)
* Spirit de echipa, perseverenta, flexibilitate, buna organizare si autodisciplina in munca
* Capacitatea de a lucra sub presiunea timpului si de a raspunde solicitarilor in termenele stabile
* Abilitati de negociere
STUDII
* Studiile superioare finalizate, de preferat in domeniul economic
EXPERIENTA PROFESIONALA
* Minim 1 an de experienta in domeniul financiar-bancar
* Minim 2 ani experienta in vanzari si/sau marketing
Descrierea jobului
ATRIBUTII SI RESPONSABILITATI OPERATIONALE SPECIFICE
* Gestioneaza relatiile cu furnizorii si vendorii locali in vederea promovarii de catre acestia a ofertei si produselor companiei
* Atingerea obiectivelor de volume alocate conform ariei de competenta stabilita si a procedurilor interne
* Prospecteaza continuu piata locala de retail, la nivel de furnizori si clienti directi
* Cunoaste in permanenta si in detaliu intregul portofoliu de produse si servicii
* Elaboreaza oferte de finantare in concordanta cu obiectivele de profitabilitate in vederea atingerii obiectivelor generale, cu respectarea reglementarilor interne, a instructiunilor si mesajelor comunicate de conducerea companiei
* Realizeaza toate demersurile privind cunoasterea clientelei in conformitate cu reglementarile interne si cu legislatia in domeniu, colecteaza documente in vederea intrarii in relatie, a revizuirii clientilor, a incheierii de contracte de leasing, credit etc, si in vederea constituirii garantiilor conform aprobarilor interne;
* Raspunde de documentele aflate in gestiunea sa ori altfel primite in exercitarea atributiunilor de serviciu, precum si de pastrarea confidentialitatii acestora;
* Sustine si argumenteaza tranzactiile catre departamentul de risc in conformitate cu politica companiei prin gestionarea optima a factorilor de risc
* Respecta conditiile de acordare a finantarii
* Întretine un climat de încredere al clientilor fata de organizatie prin oferirea de informatii si sprijin pe tot parcursul derularii contractelor
* Este responsabil de toate activitatiile din sfera cunoasterii clientelei si de monitorizarea portofoliului de clienti
* Gestioneaza relatiile cu furnizorii si vendorii locali in vederea promovarii de catre acestia a ofertei si produselor companiei
* Atingerea obiectivelor de volume alocate conform ariei de competenta stabilita si a procedurilor interne
* Prospecteaza continuu piata locala de retail, la nivel de furnizori si clienti directi
* Cunoaste in permanenta si in detaliu intregul portofoliu de produse si servicii
* Elaboreaza oferte de finantare in concordanta cu obiectivele de profitabilitate in vederea atingerii obiectivelor generale, cu respectarea reglementarilor interne, a instructiunilor si mesajelor comunicate de conducerea companiei
* Realizeaza toate demersurile privind cunoasterea clientelei in conformitate cu reglementarile interne si cu legislatia in domeniu, colecteaza documente in vederea intrarii in relatie, a revizuirii clientilor, a incheierii de contracte de leasing, credit etc, si in vederea constituirii garantiilor conform aprobarilor interne;
* Raspunde de documentele aflate in gestiunea sa ori altfel primite in exercitarea atributiunilor de serviciu, precum si de pastrarea confidentialitatii acestora;
* Sustine si argumenteaza tranzactiile catre departamentul de risc in conformitate cu politica companiei prin gestionarea optima a factorilor de risc
* Respecta conditiile de acordare a finantarii
* Întretine un climat de încredere al clientilor fata de organizatie prin oferirea de informatii si sprijin pe tot parcursul derularii contractelor
* Este responsabil de toate activitatiile din sfera cunoasterii clientelei si de monitorizarea portofoliului de clienti
CONFIDENTIAL
Companie verificată
Compania este înregistrată oficial pe website-urile autorităților și ministerelor naționale,
iar informațiile declarate de aceasta în momentul creării contului
corespund cu cele din sursele oficiale.