Relationship Manager - Israeli Desk - Sucursala Dorobanti
Libra Internet Bank
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
SCURTA DESCRIERE:
In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Libra, in cadrul sucursalei din Dorobanti. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Corporate (cifra de afaceri peste 4 mil), solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor. Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii - Israeli Desk este in intervalul de 7000 lei brut si 15000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.
CERINTE:
- Esti absolvent/a de studii superioare;
- Ai experienta relevanta in domeniul business development (retail banking, credite);
- Cunosti limba engleza la un nivel avansat (scris si conversational);
- Detii o buna cunoastere a pietei si mediului de afaceri din Romania;
- Ai abilitati foarte bune de comunicare si de vanzare.
In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Libra, in cadrul sucursalei din Dorobanti. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Corporate (cifra de afaceri peste 4 mil), solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor. Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii - Israeli Desk este in intervalul de 7000 lei brut si 15000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.
CERINTE:
- Esti absolvent/a de studii superioare;
- Ai experienta relevanta in domeniul business development (retail banking, credite);
- Cunosti limba engleza la un nivel avansat (scris si conversational);
- Detii o buna cunoastere a pietei si mediului de afaceri din Romania;
- Ai abilitati foarte bune de comunicare si de vanzare.
Descrierea jobului
RESPONSABILITATI:
- Raspunzi de promovarea si vanzarea activa a produselor bancii, oferind clientilor personae fizice din aria Israeli desk (imobiliare) ︁︀︂︃︃︉︉︁︂︈consiliere financiar bancara prin servicii bancare de calitate, la timp si conform nevoilor acestora;
- Pui la dispozitia clientilor documentatia si informatiile aferente operatiunilor bancare derulate de catre acestia, inclusiv cele aferente deschiderilor de conturi si derularii operatiunilor prin acestea;
- Intocmesti dosarul de deschidere de cont, oferi informatii privind situatia conturilor (solduri, tranzactii, depozite, etc.);
- Receptionezi instructiunile date de catre client Bancii, te asiguri de corectitudinea acestora si le transmiti, in timp util, spre procesare;
- Raspunzi de mentinerea si cresterea portofoliului de clienti si a volumului de afaceri, in mod activ, in conformitate cu obiectivele si targetul departamentului Israeli Desk;
Ce iti oferim
Beneficii legate de timp:
Program flexibil, inclusiv ”Late Monday & Early Friday”
Program de lucru hibrid
Liber de ziua ta de nastere
Concediu de studii
Concediu sabatic, la implinirea a 5 ani in organizatie
8 ore de invoire pe luna
Beneficii financiare si abonamente:
Tichete de vacanta (3,500 lei roluri de execuție/ 5,500 roluri manageriale)
Tichete de masa (40 lei/zi)
Prime de sarbatori
Prime/bonusuri conform reglementarilor interne
Abonament medical la clinica privata Medlife
Abonament sala fitness prin SanoPass
Abonament la Bookster
Pensie privata
Ajutor pentru evenimente deosebite
Costuri si dobanzi speciale la toate serviciile bancare
Programe de dezvoltare personala si profesionala:
Campionate de discursuri - Libra Voices
Sesiuni de dezbateri - Debatable
Programe sportive - Libra Energize
Programe culturale - Libra Cultural
Cursuri de dezvoltare personala, profesionala si de wellbeing
- Raspunzi de promovarea si vanzarea activa a produselor bancii, oferind clientilor personae fizice din aria Israeli desk (imobiliare) ︁︀︂︃︃︉︉︁︂︈consiliere financiar bancara prin servicii bancare de calitate, la timp si conform nevoilor acestora;
- Pui la dispozitia clientilor documentatia si informatiile aferente operatiunilor bancare derulate de catre acestia, inclusiv cele aferente deschiderilor de conturi si derularii operatiunilor prin acestea;
- Intocmesti dosarul de deschidere de cont, oferi informatii privind situatia conturilor (solduri, tranzactii, depozite, etc.);
- Receptionezi instructiunile date de catre client Bancii, te asiguri de corectitudinea acestora si le transmiti, in timp util, spre procesare;
- Raspunzi de mentinerea si cresterea portofoliului de clienti si a volumului de afaceri, in mod activ, in conformitate cu obiectivele si targetul departamentului Israeli Desk;
Ce iti oferim
Beneficii legate de timp:
Program flexibil, inclusiv ”Late Monday & Early Friday”
Program de lucru hibrid
Liber de ziua ta de nastere
Concediu de studii
Concediu sabatic, la implinirea a 5 ani in organizatie
8 ore de invoire pe luna
Beneficii financiare si abonamente:
Tichete de vacanta (3,500 lei roluri de execuție/ 5,500 roluri manageriale)
Tichete de masa (40 lei/zi)
Prime de sarbatori
Prime/bonusuri conform reglementarilor interne
Abonament medical la clinica privata Medlife
Abonament sala fitness prin SanoPass
Abonament la Bookster
Pensie privata
Ajutor pentru evenimente deosebite
Costuri si dobanzi speciale la toate serviciile bancare
Programe de dezvoltare personala si profesionala:
Campionate de discursuri - Libra Voices
Sesiuni de dezbateri - Debatable
Programe sportive - Libra Energize
Programe culturale - Libra Cultural
Cursuri de dezvoltare personala, profesionala si de wellbeing
Descrierea companiei
Libra Internet Bank ofera un mediu de lucru provocator, modern si orientat catre rezultate. Suntem organizatia care sustine tinerii exceptionali, ambitiosi, care doresc sa-si contureze un brand profesional si sa-si dezvolte cariera indrumati de specialistii bancii. Suntem o echipa tanara si dinamica. La noi vei gasi adevarati profesionisti, oameni cu experienta, comunicativi si proactivi care apreciaza performanta. Entuziasmul si energia acestora iti vor oferi o atmosfera de lucru placuta si colegiala.
Libra Internet Bank, parte a grupului American de investitii New Century Holdings (NCH), reprezinta o institutie financiar bancara infiintata in anul 1996 si operationala din anul 1997.
Libra Internet Bank mizeaza pe rapiditate in procesarea solicitarilor si operatiunilor bancare, pe crearea unuia din cele mai moderne si dinamice servicii de Internet Banking dar si pe lansarea de produse premiate, sistem de plati online LibraPay, Access investigator si multe altele, consolidandu-si astfel strategia de ?banca a internetului? inca din anul 2011.
Ne remarcam in peisajul bancar din Romania prin orientarea spre inovatie, spre utilizarea aplicatiilor online si a noilor tehnologii in conceperea de produse si servicii bancare bazate pe Internet si adaptate secolului XXI. Libra Internet Banking si-a castigat increderea celor mai exigenti reprezentanti ai societatii si mediului de afaceri, fiind prima banca din tara noastra ce are la baza conceptul de ?bancher pe care il cunosti?, abordand printr-o strategie de nisa segmentul medical si IMM, iar apoi alte profesii liberale si companii medii si mari. Scopul principal al bancii este excelenta in afaceri, motiv pentru care ne angajam sa generam valoare durabila clientilor si ne straduim permanent sa le oferim accesibilitate la servicii ireprosabile, gandind in viitor si autodepasindu-ne.
Pentru noi, clientul reprezinta cea mai importanta valoare, motiv pentru care incercam sa il cunoastem cat mai bine si sa fim permanent atenti la nevoile si cerintele sale pentru a-i putea oferi servicii si produse de o calitate superioara in comparatie cu cele disponibile pe piata bancara. Suntem profesionosti si exigenti cu noi insine, suntem perfectionisti si auto-didacti si ne dorim ca fiecare client Libra Internet Banking sa plece incantat de produsele si serviciile oferite.
Te asteptam alaturi de echipa noastra!
Libra Internet Bank, parte a grupului American de investitii New Century Holdings (NCH), reprezinta o institutie financiar bancara infiintata in anul 1996 si operationala din anul 1997.
Libra Internet Bank mizeaza pe rapiditate in procesarea solicitarilor si operatiunilor bancare, pe crearea unuia din cele mai moderne si dinamice servicii de Internet Banking dar si pe lansarea de produse premiate, sistem de plati online LibraPay, Access investigator si multe altele, consolidandu-si astfel strategia de ?banca a internetului? inca din anul 2011.
Ne remarcam in peisajul bancar din Romania prin orientarea spre inovatie, spre utilizarea aplicatiilor online si a noilor tehnologii in conceperea de produse si servicii bancare bazate pe Internet si adaptate secolului XXI. Libra Internet Banking si-a castigat increderea celor mai exigenti reprezentanti ai societatii si mediului de afaceri, fiind prima banca din tara noastra ce are la baza conceptul de ?bancher pe care il cunosti?, abordand printr-o strategie de nisa segmentul medical si IMM, iar apoi alte profesii liberale si companii medii si mari. Scopul principal al bancii este excelenta in afaceri, motiv pentru care ne angajam sa generam valoare durabila clientilor si ne straduim permanent sa le oferim accesibilitate la servicii ireprosabile, gandind in viitor si autodepasindu-ne.
Pentru noi, clientul reprezinta cea mai importanta valoare, motiv pentru care incercam sa il cunoastem cat mai bine si sa fim permanent atenti la nevoile si cerintele sale pentru a-i putea oferi servicii si produse de o calitate superioara in comparatie cu cele disponibile pe piata bancara. Suntem profesionosti si exigenti cu noi insine, suntem perfectionisti si auto-didacti si ne dorim ca fiecare client Libra Internet Banking sa plece incantat de produsele si serviciile oferite.
Te asteptam alaturi de echipa noastra!
Publicat
28 Aug. 2024
Reactualizat
18 Sept. 2024
Expiră
27 Sept. 2024
Joburi similare
-
-
- 18 Sept. 2024
Relationship Manager SME @ ING Office Granitului
ING BANK ROMANIA
București4500 - 5000 RON net / lună