-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Relationship Manager Individuals - Staff Branch

UniCredit Bank
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Obligatoriu experienta minim 2 ani in sectorul bancar
  • Studii superioare - ideal in economie
  • Certificare in distributia de asigurari - este considerat un plus
  • Cunostinte solide in gestionarea riscurilor financiare
  • Cunostinte de analiza financiara
  • Limba engleza - scris si vorbit

Descrierea jobului

  • Gestionezi cererile clientilor interni din portofoliul sucursalei Staff si oferi solutii personalizate
  • Ajuti la indeplinirea obiectivelor stabilite de Divizia ︁︀​︂︃︃​︉︉​︁︈︃de Retail a bancii
  • Gestionezi relatia cu clientii interni, recomanzi si promovezi produsele si serviciile bancare din portofoliul bancii
  • Evaluezi cererile de credit conform regulilor si procedurilor bancare si oferi suport clientilor pe parcursul procesului de creditare
  • Asiguri buna desfasurare a activitatii de distributie a produselor de asigurare prin intermediul bancii
  • Verifici si oferi informatii departamentelor care gestioneaza monitorizarea produselor de creditare (de ex: respectarea planurilor de rambursare, actualizarea garantiilor, a politelor de asigurare aferente imobilelor aduse in garantia Bancii etc)
  • Esti responsabil/a de intocmirea rapoartelor necesare derularii activitatii de monitorizare pentru produsele de creditare si a celor operationale
  • Asiguri prevenirea riscului operational prin aplicarea procedurilor in vigoare, inclusiv prin colaborarea si schimbul de informatii cu structurile relevante din cadrul bancii;
  • Colaborezi cu Directorul sucursalei Staff in vederea imbunatatirii proceselor/procedurilor;
  • Participi la pregatirea profesionala a altor colegi din echipa sucursalei Staff atunci cand este cazul, acordand suport in procesul de training al acestora;
  • Desfasori activitati legate de arhivarea documentelor aferente tranzactiilor efectuate de clienti


Pachetul de Beneficii:
La UniCredit, știm cât de important este să te simți apreciat și susținut. Iată ce beneficii îți oferim pentru a te asigura că experiența ta cu noi este cât mai plăcută și productivă:
Dezvoltare continuă: Programe de învățare și dezvoltare pe tot parcursul carierei tale cu noi, pentru a-ți susține creșterea profesională
Venit atractiv: 13 salarii pe an, pentru a-ți asigura stabilitate financiară și recompense pe măsura efortului tău
Tichete de masă: 40 lei/tichet, pentru a-ți ușura cheltuielile zilnice și a-ți oferi flexibilitate
Abonament medical: Acces la servicii medicale de top, pentru a-ți proteja sănătatea și bunăstarea
Bonusuri de sărbători: 300 lei cu ocazia Sărbătorilor Pascale și de Crăciun, pentru a te bucura de momente speciale alături de cei dragi
Zi liberă de ziua ta: Pentru ca tu să te poți bucura de ziua ta de naștere așa cum îți dorești
Activități sportive: Prețuri speciale la World Class și alți parteneri pentru a te menține în formă și a avea un stil de viață sănătos
Reduceri speciale: Acces la oferte exclusive la peste 100 de parteneri, pentru a beneficia de cele mai bune produse și servicii.

Protejarea datelor tale personale este o prioritate pentru noi. Prin aplicarea la acest post, confirmi ca ai citit si inteles detaliile privind prelucrarea datelor cu caracter personal, disponibile accesand urmatorul link: www.unicredit.ro/notificari/GDPR.pdf

Descrierea companiei

Suntem o bancă paneuropeană!

Oferim servicii financiare de înaltă calitate în 13 țări din Europa de Vest, Centrală și de Est, iar scopul nostru este să susținem comunitățile să crească. Deservim peste 15 milioane de clienți din întreaga lume și suntem peste 81.000 de colegi internaționali.

În România suntem una dintre principalele instituții financiare, datorită celor 3100 de colegi, atât din București, cât și din sucursalele Retail și Corporate din țară.

Digitalizarea și angajamentul față de principiile ESG sunt factori cheie pentru serviciile și produsele noastre, și suntem preocupați să creăm un viitor durabil pentru clienții noștri, comunitățile și oamenii noștri.

La UniCredit nu ne este frică să gândim măreț. Credem în puterea industriei noastre și în binele pe care îl poate face atunci când funcționează corect. Ne propunem să excelăm în tot ceea ce facem, să punem calitate și personalitate în munca noastră, ca la final de zi să fim mândri de realizările noastre.

Experiența pe care o oferim atât clienților cât și la job este foarte importantă pentru noi. Pentru că ne preocupă să construim un banking sustenabil, relații de durată clădite pe încredere și să cultivăm un mediu de lucru pozitiv. Și ne bazăm unii pe alții, punem suflet în ceea ce facem și suntem mândri de felul în care alegem să facem lucrurile: cu integritate, cu asumare și cu grija față de cei din jurul nostru.

Alege să lucrezi în una dintre băncile de top din România și din Europa, un grup internațional în care diversitatea este o resursă, iar tu ai șansa să-ți împlinești ambițiile și să faci diferența.

Alătură-te UniCredit, alătură-te echipei noastre!

Publicat 12 Nov. 2024 Reactualizat 12 Nov. 2024 Expiră 12 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.