Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Regional Sales Manager

S.C. ULTRATECH INT SRL
4 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Profilul Ideal al Candidatului
Cautam:
RSM Vest Ungaria cu reședința in Oradea sau Timisoara ce va avea in portofoliu si clienții din Ungaria,
RSM Sud locat in Ilfov/București,
RSM Moldova locat in Neamț, Bacău, Iași, Vaslui,
RSM Centru locat in Targu Mures

Pentru a te distinge și a obține succes deplin în acest rol, sunt esențiale următoarele competențe și calități:

• Experiență solidă de peste 3 ani în vânzări sau coordonarea unei echipe comerciale, care să reflecte o bună înțelegere a proceselor de business și a dinamicilor pieței;
• Capacitate excepțională de comunicare și negociere, esențială pentru a stabili și menține relații comerciale de încredere cu partenerii și clienții;
• Abilități demonstrabile de leadership, care îți permit să coordonezi eficient o echipă și să inspiri performanță printr-o abordare colaborativă și orientată spre rezultate;
• Orientare spre atingerea obiectivelor, cu o abordare proactivă în monitorizarea și depășirea target-urilor stabilite;
• Abilități de rezolvare a problemelor, cu un puternic focus pe identificarea și implementarea soluțiilor optime pentru a îmbunătăți performanțele de vânzări și a răspunde nevoilor clienților;
• Permis de conducere categoria B, necesar pentru deplasările frecvente la clienți și parteneri;
• Cunoștințe avansate de operare pe PC, în special în suita MS Office (Excel, Outlook), pentru gestionarea și analiza datelor legate de activitatea comercială;
• Ambiție, perseverență și determinare, calități esențiale pentru a depăși provocările și a excela în acest mediu competitiv.

Descrierea jobului

Responsabilitățile Cheie:

În acest rol, vei avea oportunitatea să coordonezi și să dezvolți relații comerciale pe zona alocată, având următoarele responsabilități principale:

• Gestionarea portofoliului de clienți existenți, cu focus pe menținerea și dezvoltarea relațiilor cu partenerii cheie, asigurându-te că aceștia beneficiază de serviciile noastre la cel mai înalt standard;
• Promovarea activă a serviciilor companiei în teren, cu accent pe reparațiile electronice industriale, vânzare de echipamente electronice, mentenanță, automatizări si retrofit-uri adaptând strategia de vânzări în funcție de nevoile fiecărui client;
• Realizarea vizitelor la clienți, pentru identificarea oportunităților de vânzare, preluarea echipamentelor defecte și asigurarea unei comunicări deschise și eficiente în toate etapele procesului;
• Dezvoltarea continuă a portofoliului de clienți, identificând piețe noi și construind relații comerciale de lungă durată;
• Monitorizarea și asigurarea atingerii target-urilor de vânzări, prin propunerea de soluții inovative și personalizate care să contribuie la creșterea volumului de afaceri;
• Comunicarea constantă cu echipa de la sediu, colaborând strâns pentru a urmări stadiul reparațiilor și a informa clienții cu privire la progresul acestora în timp real;
• Fidelizarea clienților existenți, prin menținerea unor relații solide și prompte, oferind soluții rapide și eficiente pentru a maximiza satisfacția acestora;
• Întocmirea de rapoarte analitice privind evoluția vânzărilor, analiza concurenței, identificarea noilor tendințe din piață și a oportunităților de extindere a portofoliului de clienți.

Ce îți oferim:

Pe lângă oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică și orientată spre succes, oferim un pachet de beneficii atractiv:

• Pachet salarial competitiv, format dintr-un salariu fix și tichete de masă, completat de bonusuri lunare substanțiale, calculate în funcție de performanțele tale de vânzări;
• Mașină de serviciu, laptop și telefon mobil, pentru a-ți desfășura activitatea în cele mai bune condiții;
• Asigurare medicală privată, pentru a avea grijă de sănătatea ta;
• Mediu de lucru plăcut și motivant, alături de o echipă de profesioniști pasionați, unde ideile inovative sunt încurajate și susținute.

Alătură-te echipei noastre și construiește o carieră de succes într-o companie de top, unde vei avea oportunitatea să-ți pui amprenta și să contribui la creșterea continuă a afacerii!

Descrierea companiei

Ultratech INT, cu multiple atestari profesionale, cursuri de pregatire in companii de prestigiu din U.E. , precum si cu expertiza practica in S.U.A. , ofera servicii de reparatii si mentenanta pentru orice tip de aparatura electronica. Experienta noastra ne permite abordarea exhaustiva a domeniului electronic, diagnosticarea si repararea oricaror tipuri de aparate de inalta tehnologie. Oferim servicii complete de reparatii electronice la inalte standarde de calitate.

Publicat 24 Febr. 2025Reactualizat 24 Febr. 2025Expiră 26 Mart. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.