Candidatul Ideal
Descrierea jobului
RESPONSABILITATI:
- Monitorizeaza activitatea agentilor de teren din echipa alocata, cu scopul de a mentine un nivel de performanta ridicat in cadrul echipei;
- Alocarea unui timp de aproximativ 40% pentru deplasari in judetele acoperite: Bucuresti/Ilfov, Prahova, Buzau, Calarasi, Ialomita, Constanta;
- Pregateste si adapteaza strategia lunara a echipei pentru atingerea obiectivelor de business;
- Urmareste indicatorii de performanta specifici ariei din care face parte, cu scopul de a contribui la realizarea obiectivelor de business asumate;
- Identifica oportunitati de dezvoltare/optimizare a activitatii si implementeaza actiuni specifice care sa sustina schimbarile propuse;
- Asigura un climat de dezvoltare la nivel de echipa promovand constant feedback-ul si contribuie activ la cresterea competentei angajatilor;
- Pregateste analize, rapoarte specifice si propuneri de optimizare/eficientizare a activitatii, asigurand ulterior implementarea masurilor agreate;
- Urmareste eficientizarea costurilor si resurselor investite in procesele derulate in Field Section, pentru a asigura indeplinirea bugetului in normele agreate;
- Participa in proiecte la nivel de departament/companie care vizeaza imbunatatirea si optimizarea activitatii.
CERINTE:
- Absolvent de studii superioare;
- Abilitati de comunicare si negociere;
- Orientare catre rezultate si catre client (intern si extern);
- Capacitatea de analiza/problem solving;
- Abilitati de coordonare a unei echipe;
- Capacitate de organizare si planificare;
- Experienta intr-o pozitie de coordonare constituie avantaj;
- Disponibilitate pentru deplasari frecvente;
- Cunostinte Microsoft Office – nivel avansat;
- Limba Engleza – nivel mediu (vorbit & scris);
- Permis de conducere categoria B.
BENEFICII:
- Sistem flexibil de beneficii in platforma Benefit Systems - poti alege beneficiile care se potrivesc nevoilor tale (valoare pachet lunar peste media pietei);
- Asigurare medicala privata ce acopera servicii complexe;
- Work-life balance - program flexibil si mod de lucru hybrid;
- Sediu central, usor accesibil, cu design adaptat pentru co-working (Timpuri Noi);
- 21 zile de concediu de odihna + 1 zi libera pentru ziua de nastere + zile de concediu pentru vechimea in companie;
- Oportunitati de dezvoltare (cursuri interne si externe).
INFORMATII DESPRE PROTECTIA DATELOR
Prin aplicarea la acest anunt de recrutare declar ca am citit nota de informare disponibila pe pagina companiei la adresa: https://ro.kruk.eu/candidat-pentru-un-loc-de-munca-gdpr, si sunt de acord cu modul si termenii de prelucrare datelor cu caracter personal pe care KRUK Romania le va procesa in scopul recrutarii, pentru pozitia pe care am selectat-o.
Descrierea companiei
Grupul KRUK este liderul pietei de gestionare a creantelor din Europa Centrala. Din 2007, Grupul activeaza cu succes pe piata din Romania.
Grupul KRUK este prezent in mai multe tari din Europa Centrala: Polonia, Romania, Cehia, Slovacia, Germania, Luxemburg, Malta, Italia si Spania. Compania ofera oportunitati de dezvoltare, siguranta, suport si stabilitate.
Vino si alatura-te echipei KRUK Romania si vom creste impreuna, cu pasiune si hotarare!
Ne mandrim cu titlul de Top angajator, ocupand locul 3 in Topul angajatorilor, conform Undelucram.ro, titlu obtinut pentru cultura organizationala transparenta si preocuparea constanta pentru bunastarea angajatilor.
KRUK Romania are o echipa tanara si profesionista si isi desfasoara activitatea intr-un mediu placut si linistit. Valorile in functie de care ne ghidam activitatea, sunt: simplitatea, respectul, cooperarea, responsabilitatea si dezvoltarea continua.
In centrul fiecarui proiect si activitate pe care le dezvoltam, avem clientii nostri si ne straduim in fiecare zi sa gasim noi solutii viabile care sa ii ajute sa isi rezolve problemele financiare temporare.
In Grupul KRUK ne angajam sa promovam o forta de munca diversa si incluziva. Incurajam cu tarie aplicatiile candidatilor cu dizabilitati. Aderam la principiile egalitatii de sanse si concurentei loiale, asigurandu-ne ca toti candidatii pot participa cu sanse de egalitate. In cazul in care aveti nevoie de amenajari specifice pentru a va sprijini procesul de aplicare, va rugam sa indicati acest lucru in cererea dumneavoastra sau sa ne contactati la recrutare@kruk.com.ro. Suntem dedicati facilitarii unui proces de recrutare confortabil si accesibil pentru toti solicitantii.