-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul:La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Regional HR Manager (Transilvania)

REWE ROMANIA SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Te asteptam in cadrul echipei daca:
  • ai finalizat studii superioare;
  • ai experienta de minim 3 ani in departamente - 5 ani in domeniul resurse umane,training si dezvoltare (constituie un real avantaj);
  • ai experient in zona de retail si in coordonarea echipelor
  • te declari pasionat(a) de domeniul resurselor umane sau dezvoltare organizationala;
  • utilizezi la nivel avansat Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint si Outlook;
  • ai cunostinte de limba engleza, nivel mediu spre avansat;
  • stii despre tine ca esti o persoana organizata si iti doresti sa te implici in derularea de proiecte;
  • te descurci de minune in comunicare;
  • ai capacitatea de a prioritiza, organiza si gestiona mai multe activitati in paralel, in concordanta termenele limita alocate;
  • detii permis de coducere categoria B

Descrierea jobului

In echipa noastra:
  • te vei implica organizarea participarilor la targuri de locuri de munca si evenimente locale si vei mentine contactul cu autoritatile locale atunci cand este necesar;
  • vei mentine colaborarea cu licee si universitati si vei initia si mentine parteneriatului cu agentiile de munca temporara;
  • vei monitoriza nevoile de resurse umane, acordarea de consiliere si luarea de masuri ;
  • vei corda sprijin Inspectorilor de Zona pentru a face o recrutare calitativa, prin monitorizarea procesului de recrutare si succesul acestuia;
  • vei supravegherea si controla procesului de pregatire a noilor Sefi de Magazin;
  • vei face recomandari in ceea ce priveste potentialul de dezvoltare a abilitatilor pentru Sefii de Magazin in cadrul Conferintei de Potential CSP (pe leadership, abilitati de management al oamenilor);
  • vei livra programele de training in conformitate cu planul strategic de resurse umane, pentru magazine si nevoia de vanzari in zona de responsabilitate;
  • vei analiza cauzele de fluctuatie locala si vei impune masuri
  • vei propune si implementa instrumente inovatoare in fiecare regiune in scopul retentiei (dupa un acord cu Directorul de vanzari ?i Managerul Rerurse Umane);
  • vei transmite problemelor aparute, in cazul in care este necesar, atat catre Inspectorii de zona cat si Managerului de Resurse umane;
  • vei oferi consiliere Sefului de Magazin in ceea ce priveste problemele de personal aparute in filiala ;
  • iti vei aduce contributia in procesul anual de bugetare ;
  • vei furniza feedback regulat cu privire la operatiunile interne de vanz?ri catre Resurse Umane si identifica zone unde este necesara acordarea de suport RU (cel putin o data pe luna).
Rasplatim cu drag eficienta, implicarea si ne dorim pentru angajati sa gaseasca usor un echilibru intre viata personala si cea profesionala. Suntem siguri ca viitorul nostru esti tu si crestem odata cu tine, de aceea, iti oferim perspective de dezvoltare intr-un mediu de lucru sigur si dinamic si beneficiezi de:
  • asigurare medicala privata;
  • masina de serviciu;
  • tichete de masa;
  • tichete cadou;
  • zile suplimentare pentru concediu de odihna;
  • zile libere suplimentare pentru evenimente (ex: zi de nastere, schimbare domiciliu, voluntariat etc.)

Descrierea companiei

Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.

Îți prezentăm PENNY:

PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.

PENNY Romania deja înseamnă:

>300 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) >5500 de angajați Sediul central al companiei, din Ștefăneștii de Jos

Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.

Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.

Ce spun colegii noștri despre PENNY?

„Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]

„Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.

Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.

În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.

Pentru mai multe informatii legate de procesarea datelor personale, va rugam sa accesati pagina de web penny.ro - "Politica de confidentialitate" [https://www.penny.ro/pagina/confidentialitate]

Publicat 2 Dec. 2024Reactualizat 13 Dec. 2024Expiră 1 Ian. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.