Candidatul Ideal
Ne dorim colegi entuziasti pentru postul de Referent servicii clienti (perioada determinata 2 ani) - Ramnicu Valcea.
Experienta in interactiunea cu clientii este importanta, iar cunostintele in domeniul materialelor de constructii iti vor fi de un real folos.
Ne dorim sa fii o persoana orientata catre client, diplomata si cu abilitati de gestionare a situatiilor dificile.
Ne asteptam sa ai minim studii medii, abilitati de organizare si atentie la detalii.
Ai nevoie de cunostinte foarte bune de operare MS Office (Word, Excel).
Abilitatile de comunicare si interrelationare te vor ajuta in activitate.
Ne intereseaza sa fii o persoana responsabila, harnica si onesta.
Este necesar sa ai disponibilitate de lucru in ture si in weekend.
Descrierea jobului
Suntem pregatiti sa te sprijinim prin:
- instruire continua - Te vom sustine cu programe personalizate de dezvoltare a competentelor.
- oportunitati de promovare - Te vom anunta, cu prioritate, despre posibilitatile de avansare in cadrul companiei.
- recompensarea dedicarii - Suntem pregatiti sa-ti oferim bonusuri lunare atractive, in functie de nivelul de dedicare in realizarea sarcinilor. In plus apreciem si colaborarea pe termen lung oferindu-ti si alte beneficii.
Locul tau este intr-o echipa de succes. Vino sa:
- oferi informatii clientilor despre produsele si serviciile companiei
- intocmesti documente specifice de retur, service, inchirieri scule si sa eliberezi certificate de garantie
- inregistrezi clientii in baza de date utilizand soft-urile specifice
- desfasori activitati administrative pentru celelalte departamente ale magazinului
- realizezi activitati de Casier, atunci cand este necesar.
Doar persoanele selectate in urma analizarii aplicatiilor vor fi contactate si invitate sa participe la interviu.
Descrierea companiei
„Dedicat planurilor tale” este sloganul ce are la baza valorile noastre, ale companiei Dedeman. Ne definesc simtul practic, orientarea spre solutii, perseverenta, integritatea si loialitatea. Consideram ca succesul companiei depinde de performanta noastra - a tuturor colegilor - de experienta profesionala si personala pe care o avem in cadrul unui mediu de lucru care cere si ofera dedicare si initiativa, implicare si camaraderie, angajament si stabilitate. Suntem alaturi unii de altii si ne sprijinim pe tot parcursul traseului profesional prin programe de dezvoltare a competentelor si o continua orientare spre rezultate obtinute datorita valorilor care ne unesc. Dedeman este locul unde cu totii invatam, ne descoperim potentialul si devenim mai buni. Pentru a raspunde nevoilor celor peste 12.000 de colegi, suntem alaturi pas cu pas.
La Dedeman, înțelegem ca tehnologia ne ajuta sa comunicam mai repede si mai eficient cu clienții noștri. De la modul de prezentare a produselor si serviciilor noastre pana la livrare, valorificam noi oportunitati, luam decizii pe baza datelor, suntem mai eficienti si crestem impreuna cu business-ul astfel incat tehnologia sa reprezinte o forta noua a noastra, care sa ne aduca mai aproape de client.
Dedeman prelucreaza datele cu caracter personal ale candidatilor in scop de recrutare si selectie asa cum este detaliat in Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal - Candidati. Inainte de a aplica pentru un post disponibil consultati nota de informare accesand link-ul https://www.dedeman.ro/ro/nota-informare-candidati.html . Prin aplicarea pentru un post disponibil, va exprimati consimtamantul ca datele dumneavoastra cu caracter personal (nume, prenume, numar de telefon, e-mail, precum si orice alte date cu caracter personal continute in CV) sa fie prelucrate de societatea Dedeman, in conditiile mentionate in Nota de informare.
Pentru mai multe detalii privind posturile disponibile, vizitati recrutare.dedeman.ro.