Recrutor
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Ai experiență anterioară de minim 2 ani în recrutare, preferabil în cadrul unei companii multinaționale;
- Ai cunoștiințe de limbă engleză nivel avansat
- Ești o persoană proactivă, cu abilități excelente de comunicare și relaționare
- Ai capacitatea de a lucra cu termene stricte și te adaptezi ușor la schimbări
- Deții cunoștințe de marketing, employer branding și promovare în mediul online
- Ai o abordare creativă și ești orientat către soluții
- Experiența în gestionarea aspectelor administrative din domeniul resurselor umane reprezintă un avantaj
- Deții cunoștințe de MS Office, Outlook
Descrierea jobului
- Vei coordona întregul proces de recrutare, de la redactarea și postarea anunțurilor ︁︀︂︃︃︇︁︆︄de job, până la interviurile finale, asigurându-te că oferim o experiență pozitivă fiecărui candidat.
- Vei colabora strâns cu managerii de departamente pentru a înțelege nevoile acestora și pentru a dezvolta strategii eficiente de recrutare.
- Vei crea și implementa strategii de marketing pentru a atrage talente, inclusiv gestionarea campaniilor de employer branding pe diverse canale.
- Vei organiza și participa activ la evenimente de recrutare și networking, consolidând prezența noastră pe piața muncii.
- Vei fi implicat în crearea și organizarea evenimentelor interne destinate angajaților: teambuilding-uri, petreceri de Crăciun, Ziua Familiei și alte activități de well-being, contribuind la o atmosferă de lucru dinamică și motivantă.
- Vei dezvolta și menține relații pozitive cu toți candidații, asigurând transparență și profesionalism pe parcursul întregului proces de recrutare.
Beneficiile postului:
- Bucură-te de un spațiu modern și profesionist, perfect organizat pentru a sprijini activitatea ta zilnică.
- Profită de un salariu competitiv, alături de bonusuri și beneficii care recompensează contribuțiile tale.
- Beneficiezi de transport asigurat sau decontat, în funcție de alegerea ta.
- Acces la programe de formare și oportunități de creștere profesională pentru a-ți dezvolta abilitățile și cariera.
Descrierea companiei
Alu Menziken Extrusion AG is a technology partner for complex extrusion press products which fulfill the highest demands on alloy characteristics, tolerances, and surfaces. Our services comprise application-engineering, production, and logistics. Alu Menziken Extrusion enjoys a reputation in the industry of being a niche provider that operates quickly and flexibly, and that is concentrated on specification-based applications in five divisions: Pneumatics, Automotive, Industry & Commerce, Construction, and Precision Machining. To our customers in various industries, where precision-engineered products are critical, we act as a direct-sales manufacturer with stocking warehouse capabilities, offering the shortest lead-time as possible. Alu Menziken AG encompasses Alu Menziken Extrusion in Switzerland, Alu Menziken Euromotive in Austria and Alu Menziken SRL in Mediesu Aurit, Satu Mare county, Romania. We strongly believe in our people and found our success investing in them, in their skills, abilities, and potential. We believe in teamwork and continuous development as a key factor on the way to performance. The “right person in the right place” is one of our HR’s values, therefore we encourage talent and diversity of opinion and expression. At Alu Menziken, everyone can find not just a job, but an opportunity to build a proper career path, a way to assert and achieve full potential. We appreciate and focus, through all our actions, on quality and professionalism, performance and equal opportunities.
If you share our values, projects, goals, and ambitions, you can be part of our team!