Receptioner de hotel
IBIS STYLES BUCHAREST ERBAS
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Receptioner de hotel-munca se desfasoara in 3 ture (zi, dupa amiaza, noapte)
Cerinte si cunostiinte pentru angajare:
- Calificare profesionala in domeniu;
- Experienta ca receptioner;
- Diploma de bacalaureat;
- Limba Engleza nivel avansat scris, citit si vorbit; Oricare alta limba straina reprezinta un avantaj;
- Cunoasterea sistemului de management hotelier (Opera);
- Alte cunostinte de operare calculator: Microsoft Excel, Word, Internet, Tars;
- Spirit organizatoric, corectitudine, flexibilitate, putere de decizii si asumare a responsabilitatilor.
Cerinte si cunostiinte pentru angajare:
- Calificare profesionala in domeniu;
- Experienta ca receptioner;
- Diploma de bacalaureat;
- Limba Engleza nivel avansat scris, citit si vorbit; Oricare alta limba straina reprezinta un avantaj;
- Cunoasterea sistemului de management hotelier (Opera);
- Alte cunostinte de operare calculator: Microsoft Excel, Word, Internet, Tars;
- Spirit organizatoric, corectitudine, flexibilitate, putere de decizii si asumare a responsabilitatilor.
Descrierea jobului
- Intampina si primeste oaspetii hotelului si ofera un serviciu amabil si prietenos fiecarui oaspete;
-Efectueaza in mod adecvat cazarea ︁︀︂︃︃︇︁︆︄fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea exacta si completa a fisei de cazare;
-Aloca pentru oaspeti camere daca este necesar;
-Inmaneaza cheia camerei in concordanta cu procedurile de Securitate;
-Verifica lista de sosiri si urmareste cerintele speciale;
- Verifica ca toate tarifele speciale sa fie autorizate de persoana competenta;
- Promoveaza hotelul si mentine o atmosfera de ajutor si intelegere reciproca intre angajatii din echipa;
Beneficii:
-Tichete de masa;
-Asigurare medicala privata;
-Bonus de performanta;
-Prima de sarbatori;
-Traininguri de specialitate;
-Posibilitati de dezvoltare profesionala;
-Efectueaza in mod adecvat cazarea ︁︀︂︃︃︇︁︆︄fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea exacta si completa a fisei de cazare;
-Aloca pentru oaspeti camere daca este necesar;
-Inmaneaza cheia camerei in concordanta cu procedurile de Securitate;
-Verifica lista de sosiri si urmareste cerintele speciale;
- Verifica ca toate tarifele speciale sa fie autorizate de persoana competenta;
- Promoveaza hotelul si mentine o atmosfera de ajutor si intelegere reciproca intre angajatii din echipa;
Beneficii:
-Tichete de masa;
-Asigurare medicala privata;
-Bonus de performanta;
-Prima de sarbatori;
-Traininguri de specialitate;
-Posibilitati de dezvoltare profesionala;
Publicat
11 Sept. 2024
Reactualizat
4 Oct. 2024
Expiră
11 Oct. 2024