Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Project Manager

KRUK
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Descrierea jobului

Responsabilitati:

  • Asigura dezvoltarea si implementarea cu success a proiectelor din propriul portofoliu si contribuie la implementarea altor initiative in cadrul ︁︀​︂︃︃​︈︃​︁︃︀Companiei;
  • Creeaza planuri clare de proiect impreuna cu partile interesate si colaboreaza cu echipe multidisciplinare in vederea identificarii etapelor, duratelor, resurselor necesare, dependintelor si riscurile asociate implementarii proiectelor;
  • Se asigura ca resursele sunt investite eficient in proiectele derulate in cadrul Companiei pentru a atinge obiectivele strategice stabilite in prealabil;
  • Evalueaza riscurile proiectelor implementate si monitorizeaza constant progresul proiectelor alocate;
  • Administreaza eficient bugetele pentru proiectele implementate;
  • Interactioneaza cu top-managementul (sponsori, EXCO, etc.) pentru a oferi informatii cu privire la evolutia portofoliului de proiecte, indentifica si implica partile interesate (interne sau externe);
  • Respecta implementarea instrumentelor LM (Lean Management), organizarea echipei, dinamica si interactiunea si ofera feedback de impact;
  • Monitorizeaza propriile obiective si indicatori de performanta, precum si obiectivele si indicatorii de performanta ai proiectelor implementate;
  • Realizeaza si furnizeaza programe de training cu privire la metodologia Lean Management si Managementul Proiectelor pentru colegi;
  • Contribuie cu expertiza proprie la sustinerea si dezvoltarea Comunitatii de Project Management.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate;
  • Minim 2 ani experienta intr-o pozitie similara (domeniul juridic/bancar/economic), experienta in consultanta reprezinta un avantaj;
  • Certificare Yellow /Green Belt – Lean Six Sigma, Certificare Project Management;
  • Cunostinte operare pachet Microsoft Office la nivel avansat;
  • Cunoasterea utilizarii unei aplicatii de mapare procese (Aris, Visio, iGrafx, Adonis) si a unei aplicatii de management activitati&proiecte (Monday.com, Asana.com, Jira)
  • Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
  • Abilitati foarte bune de influentare si de management al conflictelor;
  • Atitudine pozitiva, flexibila, preocupata de propria dezvoltare profesionala.

Beneficii:

  • Sistem flexibil de beneficii in platforma Benefit Systems - poti alege beneficiile care se potrivesc nevoilor tale (valoare pachet lunar peste media pietei);
  • Asigurare medicala privata ce acopera servicii complexe;
  • Work-life balance - program flexibil si mod de lucru hybrid;
  • Sediu central, usor accesibil, cu design adaptat pentru co-working (Timpuri Noi);
  • 21 zile de concediu de odihna + 1 zi libera pentru ziua de nastere + zile de concediu pentru vechimea in companie;
  • Oportunitati de dezvoltare (cursuri interne si externe).

INFORMATII DESPRE PROTECTIA DATELOR

Prin aplicarea la acest anunt de recrutare declar ca am citit nota de informare disponibila pe pagina companiei la adresa: https://ro.kruk.eu/candidat-pentru-un-loc-de-munca-gdpr, si sunt de acord cu modul si termenii de prelucrare datelor cu caracter personal pe care KRUK Romania le va procesa in scopul recrutarii, pentru pozitia pe care am selectat-o.

Descrierea companiei

Grupul KRUK este liderul pietei de gestionare a creantelor din Europa Centrala. Din 2007, Grupul activeaza cu succes pe piata din Romania.
Grupul KRUK este prezent in mai multe tari din Europa Centrala: Polonia, Romania, Cehia, Slovacia, Germania, Luxemburg, Malta, Italia si Spania. Compania ofera oportunitati de dezvoltare, siguranta, suport si stabilitate.

Vino si alatura-te echipei KRUK Romania si vom creste impreuna, cu pasiune si hotarare!
Ne mandrim cu titlul de Top angajator, ocupand locul 3 in Topul angajatorilor, conform Undelucram.ro, titlu obtinut pentru cultura organizationala transparenta si preocuparea constanta pentru bunastarea angajatilor.
KRUK Romania are o echipa tanara si profesionista si isi desfasoara activitatea intr-un mediu placut si linistit. Valorile in functie de care ne ghidam activitatea, sunt: ​​simplitatea, respectul, cooperarea, responsabilitatea si dezvoltarea continua.

In centrul fiecarui proiect si activitate pe care le dezvoltam, avem clientii nostri si ne straduim in fiecare zi sa gasim noi solutii viabile care sa ii ajute sa isi rezolve problemele financiare temporare.
 

In Grupul KRUK ne angajam sa promovam o forta de munca diversa si incluziva. Incurajam cu tarie aplicatiile candidatilor cu dizabilitati. Aderam la principiile egalitatii de sanse si concurentei loiale, asigurandu-ne ca toti candidatii pot participa cu sanse de egalitate. In cazul in care aveti nevoie de amenajari specifice pentru a va sprijini procesul de aplicare, va rugam sa indicati acest lucru in cererea dumneavoastra sau sa ne contactati la recrutare@kruk.com.ro. Suntem dedicati facilitarii unui proces de recrutare confortabil si accesibil pentru toti solicitantii.

Publicat 24 Sept. 2024 Reactualizat 24 Sept. 2024 Expiră 24 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.